Hallo dames, na verschillende dingen al te hebben opgezocht en ook veel hier op de forums te hebben gelezen heb ik nu toch besloten om zelf ook een vraag te plaatsen in de hoop dat jullie mij misschien wat wijzer kunnen maken. Mijn man en ik zijn al vanaf januari aan het proberen zwanger te raken, helaas nog niet gebeurd. Ik heb afgelopen dinsdag 28-10 mijn eisprong gehad 2 dagen daarvoor hebben we nog geklust. Nu is het zo dat ik sinds mijn eisprong steekjes links ben blijven voelen, ik voel altijd eisprong pijn zal ik het maar noemen maar normaal gesproken alleen op de dag zelf. De laatste 2 dagen zijn de steekjes over aan het gaan naar lichte krampen gewisseld met steekjes. Ook heb ik sinds donderdag veel last van hoofdpijn, zeer misselijk, verstopping (sorry), ben ik zeer vermoeid maar tegelijk heb ik moeite met in slaap te komen, ook heb ik het vaak koud en dan soms plots heel warm. Nu heb ik donderdag ook last gehad van eenmalig veel verlies van afscheiding (woensdag was ik helemaal droog) en heb ik gisteren en vandaag een klein beetje afscheiding gehad maar dan wel kleverig en brokkelig (nogmaals sorry) Heeft iemand dit ook gehad en was toch zwanger?Of kan ik beter weer de hoop opgeven voor deze maand?
Lees even mee! Heb precies dezelfde klachten, had m'n ei rond de 31e. Steekjes en krampjes blijven.. nod is pas de 14e...
Ik lees ook even mee! Volgend de 'berekeningen' had ik mijn ei de 29e, en nod zou rond de 12e moeten zijn,, ik heb ook steekjes, rechts in mijn geval,, de afscheiding komt met vlagen qua hoeveelheid,, ben benieuwd!
hier heb ik mijn nod vrijdag.. en ook ik heb vaak last van eisprong pijn.. zoals jij dat noemt.. Ook vaak na de gemeenschap een dagje steken onder in bij mijn eierstokken.. rond de eisprong zelf een dag of 2,3 en afgelopen week rondom de innesteling 2 dagen en nu vandaag en gisteren weer een strakke buik met steken. Ik heb dit al verschillende keren gehad (deze ronde wel erger als andere keren) wij zijn ook al vanaf januari bezig.. denk niet echt het antwoord wat je wilt horen.hihi!
Dankjewel voor je reactie. Maar dit keer is anders normaal heb ik alleen eisprong pijn als ik mijn eisprong heb en nu blijft het toch aanhouden. En mijn buik is ook licht opgeblazen. en dat dan in combinatie met de andere kwaaltjes waar ik anders ook geen last van heb. Daarom dat ik mij afvraag of dit allemaal bij elkaar goede voortekens zijn of dat ik er niet te veel hoop op moet vestigen.
ook mijn buik is vaak opgeblazen dan.. en heb wisselende kwaaltjes steeds oa verstopping, misselijk, jeukende zere borsten, geur etc. (irritant vind ik het.. want het lijkt zo op eerste tekenen van een zwangerschap) ik zelf heb bij deze tekenen de hoop opgegeven. maar voor jou is het de eerste keer. dus wie weet! hihi.. wij zijn ongeveer net zo lang bezig.. zou leuk zijn als het een keertje lukt eerdaags hea?
Ja inderdaad begin langzaam de hoop op te geven, vandaar dat ik nu ook in twijfel zit nu ik meerdere kwaaltjes heb. Ik hoop natuurlijk dat het dit keer wel raak is maar tevens bang voor teleurstelling.
dat begrijp ik heel goed. Heb het ook elke keer.. Pff zit nu in mijn wacht moment.. en afgelopen weekend zat ik er echt een klein beetje doorheen. stom.. dat je er zo mee bezig kunt zijn hea?
Ja inderdaad, ik had me een paar maanden geleden ook, ik zat er echt doorheen werd er helemaal emotioneel van.. ik heb me toen voorgenomen dat ik er niet meer zo mee bezig ging zijn en dat als het gebeurd, gebeurd het en zo niet misschien volgende maand meer geluk. Maarja van dat voornemen is niks geworden.. hihi Nu kan ik ook niks anders doen dan afwachten en toch blijven hopen.
Ik lees ook even mee! Heb bijna dezelfde klachten.. en de 10e mijn nod. Vooral die steken zijn vervelend, lijkt wel als mijn huid strak wordt gezet. Herkennen jullie dat? Mocht ik zwanger zijn dan zou het mijn tweede zwangerschap zijn alleen kan ik me mijn eerste kwaaltjes van vorige keer bijna niet meer herinneren. Alleen die vermoeidheid.. het liefst slaap ik smiddags ook even. Savonds (zoals nu ook) kan ik niet slapen en ben smorgens ben ik veels te vroeg klaar wakker. Ene de eetbuien! Haha ik heb paar dagen terug kipkluifjes gehaald, dat eet ik anders nooit omdat ik dat helemaal niet lekker vind, maar nu waren ze zo op. vorige zwangerschap had ik ook van die rare eetbuien aan het begin. Wachten duurt best lang af en toe...
Mijn kwaaltjes bleken dus wel een zwangerschap te zijn. Maar gisteren een miskraam gehad, heb alleen maar kunnen huilen. Na 10 maanden proberen eindelijk gelukt en dan na 2 weken gelijk weer verloren...