Positieve ovulatietest dagen na eisprong, zwanger

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door SteffiekeVO, 16 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Hoi iedereen.

Ik ben momenteel 7 weken zwanger.
    We hebben gewerkt met ovulatietesten, toen mijn eisprong voorbij was en ik enkele dagen later nog eens wou kijken of de streep volledig vervaagd was, stond er tot mijn grote verbazing een duidelijkere streep op!!

Heb dan gelezen dat HCG en LH heel dicht bij elkaar liggen en dat daardoor een ovulatietest positief KAN worden bij zwangerschap (is niet altijd zo)

Nadien natuurlijk enkele zwangerschapstesten gedaan die dus positief waren.

Nog dames die dit gehad hebben?

Groetjes

2. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    #2 SteffiekeVO, 16 nov 2014
    Laatst bewerkt: 16 nov 2014
    Op de foto staan mijn positievere ovulatietesten :) mijn eisprong was rond 6/10

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik zie geen positieve test

4. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Erboven ook niet? Heb hem er proberen aan toevoegen

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Deze testen zijn idd niet positief, dan moeten ze donkerder zijn.

6. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    PositieVER, ik heb geen foto van latere testen, maar de streep werd per dag wel donkerder, ik weet wel hoe een positieve test eruit ziet ;)

7. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Het gaat er gewoon om, mijn ovulatie testen reageerden op mijn zwangerschap, enkele dagen nadat mijn eisprong al geweest was enz enz... Werden de ovulatietesten weer donkerder.

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik zie wat je bedoeld, maar bij zwangerschap heb je echt een WHAM knaller zeg maar :)

9. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Ik ben zwanger hoor ;) ondertussen 7 weken, toen ik die ovulatietesten deed, was ik nog heeeeel erg pril zwanger, denk nogmaar 2 weken ofzo als die al reageerden.

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ow haha zie het idd,gefeliciteerd :D
    maar bij zwangerschap áls ze al reageren zijn ze meestal donkerder

11. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Ja vroeg me af of iemand dit nog had meegemaakt, ik heb nog verder getest enkele dagen later met een ovulatietest, maar daar heb ik geen foto van genomen en de test was veel donkerder.
    Ik wist niet dat dit kon! :D

12. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik heb idd hetzelfde gehad als jij al twee keer. Eerste keer was een bloeding 1 week na mijn menstruatie, dus ik dacht dat het van mn ei was en toen had ik t knal positieve ovu... door dames hier kwam ik op het idee om eens een zwtest te doen en was t raak. De tweede keer had ik dat ik mn ei niet kon vinden, en mn ovu's knallen meestal ineens. En toen begon hij langzaam op te lopen, bleek ook idd zwangerschap. Helaas allebei niet doorgezet, en rond de 6/7 wk miskraam gehad. Maar gefeliciteerd! Het kan! ;)

Deel Deze Pagina