Welke testen i.p.v. Kv 2v5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door awvd, 29 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. awvd

awvd Actief lid

22 sep 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik test nu al een paar dagen lichte streepjes op de kv 2 v 5 testen. Toch lees ik ook best wel veel over valse streepjes van deze testen. Wat is jullie mening? De streepjes staan er wel binnen de 5 min. En lijken ook steeds rozer. Mijn nod is tussen zondag en maandag. Ik denk dat t maandag is. Is het dan normaal? Dat de streepjes er nog niet uitspringen? Bij mn zoon ging t allemaal heel anders. Welke test zou ook nog eens kunnen proberen? Ik word gek van de onzekerheid. Zoals velen van jullie denk ik. Tuurlijk is ht het beste om te wachten..... maar dat is zo moeilijk!
    Hebben jullie een advies? :(

2. Butterfly2388

Butterfly2388 Actief lid

4 mrt 2014
    346
    0
    16
    Rijswijk zh
    Ik zou de cb digitale met weken indicator halen. deze is ook vrij gevoelig en dan weet je hoe of wat ipv streepjes turen. Mijn kv2v5 waren heel licht (zo licht dat je het net zag eigenlijk) en toen de digitale ertegen aan gegooid en die zei zwanger 1-2.

Qua andere testen durf ik je niet te adviseren.

3. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    De uiterst gevoelige midstream van Zwanger&Kids waren bij mij duidelijker dan de kv 2v5. Of de CB met indicator, maar ik had daar pas 2/3 dagen later een positief resultaat mee.

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Heb je een foto van de testen?

5. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Hoe donker de streepjes zijn verschilt echt per persoon en zelfs per zwangerschap volgens mij. Dat je met maandag pas je NOD nu hele lichte streepjes krijgt vind ik op zich niet gek.
    Zelf had ik 2 dagen voor NOD een vrij duidelijk streepje op die 2v5 van kruidvat en vandaag op NOD nog duidelijker. Maar dat betekent niet dat dat bij jou ook zo moet zijn.

Ik denk niet dat als meerdere testen positief geven dat het dan allemaal valse streepjes zijn maar dat het gewoon een echt streepje is.

6. Roooz

Roooz Lid

8 apr 2015
    32
    0
    0
    mama
    Zuid-Holland
    Ik ben zelf tevreden over clear blue digital. Netjes 'niet zwanger' als ik niet zwanger was en 'zwanger 2-3' als ik wel zwanger was. Laatst zelf ook vage streepjes op kv 2v5 en na een week overtijd toch ongesteld geworden.

7. VSC

VSC Niet meer actief

Een streepje is een streepje. Ik heb wel eens getest met kv2v5 toen ik niet zwanger was en toen waren ze echt wit. Toen ik zwanger was, stond er 3 dagen voor NOD een lichte streep. Daarna niet meer getest
    ClearBlue vind ik ook erg goed, geeft geen onzekerheid

8. awvd

awvd Actief lid

22 sep 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Deze was van gisteren. Dat was dan ongeveer 11 dpo. Als ik ervan uit ga dat maandag mn nod is.

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Die denk ik wel te zien.. En die van gisteren?

10. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    awvd.... lijkt me inderdaad een positieve test. over paar daagjes maar weer testen.. voorzichtig gefeliciteerd!

11. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik vind de 2v5 van testpoint (etos) erg fijn! Heel snel duidelijke uitslag en minder tuurstreepjes dan kv.. Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina