zwanger of niet?

Discussion in 'Zwanger worden' started by XPertjeX, May 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. XPertjeX

XPertjeX Lid

May 5, 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden! ik ben sinds de feestdagen gestopt met de pil, dus zit nu in de 5de ronde. Omdat ik maar 1 eileider heb ben ik maar 80% vruchtbaar. Wel voel ik elke maand mijn eisprong, gespannen buik, alsof er iets op knappen staat, duurt een dag of 2. Vorige week woensdag heb ik die ook gevoeld, eerst gespannen buik en dan een steek van een paar seconden en dan was dat ambetant gevoel weg. 5-6 dagen na de eisprong had ik buikkrampen in men onderbuik met pijnlijke steken, duurde 2 dagen de derde dag iets minder, sindsdien voel ik steekjes af en toe, zeker bij inspanning. Mijn temperatuur is ook hoog, vanmorgen 37.3°c!!! voel ook vanalles broebelen in mijn buik en heb af en toe steekjes in mijn liezen en kriebeling in mijn borsten. Volgende week woensdag of donderdag moet ik ongi worden. Iemand op het werk zei gisteren dat ik er anders uitzie en anders doe, ook ben ik prikkelbaar. Ik voel me ook anders. wat denken jullie?
    Groetjes

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Ik hoop het voor je meid! Maar helaas kun je niets anders dan wachten.... Dat eeuwige wachten ook altijd! Bah!:)

Succes!

3. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    XpertjeX: Ik heb maar ook maar 1 eileider, maar mijn gyn zegt dat het helemaal niet uitmaakt om zwanger te worden. Omdat de eileider die je nog hebt de functie overneemt van je andere eileider en dus elke maand een eitje af geeft ipv om de maand.
    Ben benieuwd hoe jij aan die 80% komt?
    Al die klachten komen mij ook wel bekend voor, maar kan het me ook inbeelden, zit nu in ronde 1 dus tja voel van alles.
    Hoop dat het positief is, maar moet nog even wachten tot mn NOD is. Die van jou nog 5 dgn zo te zien.
    Hou je ons op de hoogte, ben erg benieuwd.

4. XPertjeX

XPertjeX Lid

May 5, 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn gyn zei dat ik maar 80% vruchtbaar ben met 1 eileider. Heb namelijk 2x een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, kort op elkaar zelfs. De eerste keer hebben ze de "slechte eileider" laten zitten, de tweede keer zat het weer in dezelfde eileider. De eistok zit er nog. Kweet zelfs niet of je mijn cyclussen regelmatig kan noemen, de vorige 4 waren: 27-27-32!!-28
    tijdens de cyclus van 32 dagen begon ik al te dromen, na 4 dagen een test, was negatief en de dag erop mijn duivels, kzat te huilen op toilet. het rare is dat ik mijn eisprong gevoeld heb en 5 dagen later een pijnlijk gevoel in mijn buik en sindsdien zijn die symptomen begonnen, heb ik de vorige keren niet gehad. Misschien hoop ik teveel, ik kom er echt zot van! Kben bang en benieuwd voor volgende week, ofwel verdriet ofwel vreugde!

5. XPertjeX

XPertjeX Lid

May 5, 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo, hier weer wat nieuws en nieuwe symptomen. Kheb sinds deze middag een blaasontsteking ( brandend gevoel als ik plas precies scheermesjes die eruit komen, heeeeeeeel veel plassen, klein beetje bloed bij afvegen en zeer troebele urine) ook heb ik sinds vandaag een netwerk van blauwe aderen op mijn borsten. Ik ga morgen niet werken en zo snel mogelijk naar de dokter met die blaasontsteking, kmaak me toch zorgen zeker na dat bloed. Zou dat met een eventuele zwangerschap kunnen te maken hebben, heb dat nog nooit gehad en ik drink en plas nogthans veel.

groetjes

6. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Dat kan er zeker mee te maken hebben! Ik had het ook de beide keren dat ik zwanger (MK'en) was.

Ik hoop het voor je meis!!

7. XPertjeX

XPertjeX Lid

May 5, 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey FBdB,

kom net van bij de dokter, is inderdaad een blaasontsteking. Er zat etter, bloed en nitriet in mijn urine, niet bepaald gezond zou ik zeggen. Heb nu pilletjes meegekregen die ik mag nemen als ik eventueel zwanger ben, mag dafalgan nemen en heb ook foliumzuur mee. Volgens de dokter staat het niet echt in verband met een zwangerschap. Volgens haar kunnen vrouwen maar een blaasontsteking krijgen door de zwangerschap als ze 8à10 weken ver zijn.

Groetjes

8. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

May 2, 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Jeetje wat vervelend ook nog een blaasontsteking.
    Ik hoop voor je dat de test van de week positief is.

9. XPertjeX

XPertjeX Lid

May 5, 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden, zoals jullie zien, ben ik vandaag 1 dag overtijd. Normaal gezien een paar dagen voor mijn duivels heb ik wat donkere afscheiding. Heb het gisteren en eergisteren gehad, maar vandaag geen spoor. Mijn blaasontsteking is ondertussen verdwenen. Kben vandaag achter een Quid-test geweest bij carrefour voor morgenochtend. Nu weet ik enkel niet of dat wel verstandig is gezien ik al een cyclus van 32 dagen heb gehad. morgen is dag 29. Wat denken jullie? groetjes

10. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    En xpertjex; hoe is het afgelopen...ben stiekem wel benieuwd.

11. XPertjeX

XPertjeX Lid

May 5, 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi, hier weer wat nieuws. Kwas inderdaad zwanger maar is jammer genoeg uitgedraaid in een vmk :'( Zaterdag ging ik naar spoed met licht bloedverlies maar alles bleek in orde, het vruchtzakje was zelfs nog gegroeid in de laatste 3 dagen. Dus was erg gerustgesteld. Zondag verloor ik immers heel veel bloed, echt druppend!! en toen ik naar het toilet ging was ik het vruchtje verloren. Terug naar spoed en daar zagen ze een lege baarmoeder :( nu verlies ik nog heel veel bloed met stolsels. Morgen mag ik terug om te kijken of ik schoon ben. We zullen gelijk verder oefenen! Heb al heel veel gelezen dat je na een vmk zelfs vruchtbaarder bent de eerste 6 maanden erachter, hopelijk is dat bij mij ook zo en blijft het hangen!

veel liefs xxx

12. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

May 12, 2012
    970
    66
    28
    Dat is heel vervelend, weet hoe heftig dat is! Sterkte met het verlies en hopelijk snel weer geluk.

13. Clown21

Clown21 Lid

Jun 6, 2012
    53
    0
    0
    Zeeland
    Hier hetzelfde! Alleen die temperatuur heb ik niet gemeten. Ik moet zondag ongi worden dus ben benieuwd.. Ik hoop het voor jou!

14. Clown21

Clown21 Lid

Jun 6, 2012
    53
    0
    0
    Zeeland
    Oh jeetje, sorry ik zie je vorige berichtje nu pas!

Sorry, en heel veel sterkte met dit verlies!

x

15. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Oooh wat vervelend.
    Heel veel sterkte meid!!!!

Share This Page