Positieve ovulatietest en eisprong

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Noenoe, Apr 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noenoe

Noenoe Bekend lid

Oct 14, 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Hoi

Ik heb afgelopen dinsdag rond 18.00 een smiley gehad op me ovutest, de volgende morgen hebben we gevreeën.

Woensdag had ik nog steeds een smiley smorgens en savonds (niet gevreeën).

Vandaan nog steeds een smiley en straks zijn we van plan om t gezellig te maken maar nu is mijn vraag: ik blijf nu steeds een smiley houden betekent dat ik mijn eisprong nog steeds niet heb gehad? En zit ik met gezellig maken wel goed of is nu allemaal te laat?

2. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

Mar 19, 2015
    3,526
    2,020
    113
    Welke test van clear blue heb je, er zijn er namenlijk 2 met een smiley , eentje die knippert en 1 die gewoon stil staat? ,
    Je moet altijd uit gaan vanaf je eerste gemeten piek dus dinsdag rond 18:00. De eisprong vindt dan tussen de 24 a 48 uur plaats. Dus kan idd zijn dat vandaag springt . Zou voor de zekerheid maar even gezellig maken en mogen nog eens testen. Als goed is moet hij dan wel af gaan lopen.

3. Noenoe

Noenoe Bekend lid

Oct 14, 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Dank je wel voor je antwoord.

Ik heb de gewone clearblue, smiley knippert niet

4. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

Mar 19, 2015
    3,526
    2,020
    113
    Oké. Uhm wel raar dat je die smiley blijf houden, heb je nog getest. ?
    Ik had namenlijk woensdag avond een smiley, gister met de dipstick van 123 best nog positief maar net niet zeg maar . En vanmorgen ook best nog wel een felle streep , hij zal nu onderhand wel weg moeten gaan. Gedoe altijd met die ov testen, je zou er gestrest van worden.:$
    Maar overal op internet staat dat je vanuit moet gaan van de 1e positieve test en dan tussen de 24a 48 uur springt je ei

Share This Page