Ik heb een vraagje.. ik ben niet zo van de ovulatietestjes, althans ik begin er nu pas echt mee begonnen sinds de gynaecoloog zei dat 't moet. Ik heb vanochtend een test gedaan die was negatief. Of met andere woorden ik heb nog geen LHpiek. Had ik ook nog niet verwacht, maar de gynaecoloog zei start met testen vanaf dag 14. Nou heb ik de test gedaan met Clearblue Dubbele hormoonindicator omdat die gevoeliger is. Nou is mijn vraag wanneer moet ik weer testen?? Op t papiertje staat de dag daarna.. maar ik gebruik een app die zegt pas vanaf de 31ste testen.. en op de clearblue site staat als je cyclus varieert neem dan de kortste cyclus van de afgelopen 6 maanden. dat is dan 30 dagen bij mij.. en als ik dat volg dan ben ik al 3 dagen te laat met testen.. dus ik ben nogal verward omdat ik verschillende opinies krijg.. maar ook vervelend is om in te schatten omdat me cyclus elke maand varieert.. ik wil m'n piek natuurlijk niet missen .. en natuurlijk hoop ik dat 't aankomend week is want dan kan ik m'n eerste IUI doen.. want in weekend is t alleen zaterdags dat je kan insemineren.. dus ik hoop helemaal niet voor een LH Piek op zaterdag want dan kan ik een cyclus overslaan .. Hellupp...