Hoi allemaal, Na mijn menstruatie verlies ik erg veel afscheiding wat ik normaal niet heb alleen tijdens mijn vruchtbare dagen. Heeft iemand dit meegemaakt? bleek je toch uiteindelijk zwanger te zijn? Ik heb 1 week na mijn menstruatie een zwanger schapstest gedaan en die geeft negatief aan. ik heb geen jeuk of rare geur. ben benieuwd of iemand dit meegemaakt heeft. groetjes milatjuh
Ik heb het niet meegemaakt, maar denk als de test negatief was en je bent gewoon ongesteld geweest de kans klein is dat je zwanger bent. Maar wel vreemd die afscheiding als je dat normaal niet hebt. Had je wel gewoon een normale menstruatie?
ja vreemd inderdaad jeetjeb ik heb altijd een normale menstruatie en laatste keer ook, alleen de dag na mijn menstruatie had ik wel wat krampen in mijn onderbuik ik werd er zelfs snachts wakker van. en tot nu dus al 8 dagen heb ik afscheiding terwijl ik dat niet heb. naja laten we hopen op een wonder
dus als ik het goed begrijp ben je ongesteld geweest en daarna heb je veel afscheiding? heb je verder nog andere klachten of symptonen? ik eigenlijk helemaal niet behalve dat ik een keer wakker ben geworden van de kramp in mijn onderbuik.