positieve ovulatietest, en nu? Even wat vragen.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mamabri, Oct 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Sorry! Voel me zo lullig met mijn zwangerschapsgeklets..

Je hebt goed geklust hoor. Hier was 1x voldoende ;)

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat hoeft helemaal niet hoor meid! Bumba en ik zijn beiden heel blij voor je! Jij hebt het ook meegemaakt, juist door dat je zelf weer zwanger bent is dat voor ons een positief vooruitzicht. Het geeft ons weer goede hoop!

ha 1x? 3x is dus 3x zoveel kansen :D We wachten het af, maar ik heb er een positief gevoel bij. Ook al weet ik dat de kans dat ik zwanger ben nu kleiner is dan dat ik het niet ben. Als het zo simpel ging waren al die topics over mmm dan niet nodig geweest.

3. Luv123

Luv123 Lid

Sep 9, 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai dames,

Ik zat even heel nieuwsgierig dit topic te lezen. Nu wil ik de volgende ronde ook gaan beginnen met ovulatietesten.
    Mijn vraag aan jullie: welk merk test gebruiken jullie? En hoe vaak kun je deze test het beste doen? Gedurende welke periode?

Ik lees iig net dat bij een positieve test de eisprong tussen de 24 & 48 uur zal plaatsvinden! Alvast iets geleerd :)

Hoor graag jullie tips en ervaringen :)

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik gebruik nu zwanger en kids, paar jaar terug sensitest, zijn beiden fijn, maar Z&K zijn een stuk goedkoper.

Share This Page