Hoi dames, Ik heb vanmorgen getest met een Action test en deze was omo wit. Wel duidelijk wit zonder vage streepjes. Fijne test moet ik zeggen. Ik zit nu 5 dagen voor nod, vrijdag moet ik ongi worden, zou hij nog positief kunnen worden? Of zou er nu dan al een vaag streepje te zien moeten zijn, die gaat oplopen? Eisprong is ergens geweest tussen 29 en 31 januari, vermoed ik. Ik heb wat vage klachten steeds maar ik kan ook net zo goed voor de gek worden gehouden...
Ik zou tot vrijdag wachten want je hcg schommelt heel erg vooral in het begin. Action test heeft ook meer hcG nodig terwijl een 2v5 eerder 2e streep geeft.. maar zelfs die zou ik nu niet doen maar 2 dagen voor NOD of gewoon vrijdag. Succes!!
Ja hoor deze kan zeker nog positief worden. Bij mijn zoontje testte ik pas 5dagen na mijn nod positief. Dus geef de moed nog niet op en probeer het op de dag van je nod nog een keer
Wow 5 dagen na NOD pas? Dan heb je ook lang in onzekerheid gezeten. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik braaf gewacht tot mijn NOD en dan was de test ook knalpositief. Dus ik dacht misschien is er nu ook al iets te zien . Ik had vorige week ook vage klachten zoals,obstipatie, koud hebben, krampjes, lage rugpijn, nu en dan zere borsten en ik heb nu het het gevoel of heb ik een bal in mijn onderbuik. Ik weet dat het KAN wijzen op een zwangerschap maar het hoeft niet natuurlijk.
Ik heb deze test 1dag voor nod gedaan was positief Op nod nog een keer gedaan toen was streepje nog duidelijker idd fijne tests. Succes.
Ik teste dag voor nod heel licht positief met deze test en drie dagen erna knalstreep dus jaaaa het kan zeker nog. Succes
Denk te vroeg getest.. Daar zijn de meeste testen ook niet op gemaakt, vooral niet als je HcG waarde niet zo hoog is. Dus rustig afwachten, er is nog kans
Dus deze zijn niet zo gevoelig als die van de kruidvat? Ik wou morgenochtend eigenlijk weer gaan testen maar als ik het zo lees kan ik hem beter bewaren voor vrijdag.
Ik heb met die test 4 dagen voor nod heeeeeel licht positief getest met 2e plasje. Streep bijna niet zichtbaar.. alleen in het licht een waasje. de middag een kv test gedaan en die was al een stuk duidelijker. Op de namiddag een clearblue digital die aangaf 1-2 weken. Bedoel alleen maar te zeggen, deze testen zijn niet heel duidelijk voor nod testen.
Ik kon me niet inhouden dus heb gisterochtend weer getest....nog steeds negatief. Morgen is mijn NOD, ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld wordt. Jammer....had mijn vriend graag een positieve test willen geven op valentijnsdag . Als ik morgen niet ongi wordt doe ik zaterdag weer een test.
Jep, was behoorlijk onzeker, had wel al alle symptomen, moe, zere borsten, veel plassen etc. Bij deze zwangerschap testte ik 4 dagen voor nod positief, denk dat mijn lichaam vond dat ie wat goed te maken had
Dat is niet waar hoor, in de bijsluiter staat dat deze vier dagen voor de nod gebruikt kan worden..maar op en na je nodnis uiteraard beter.. Dat is gewoon met alle testen omdat er voor die tijd nog van alles kan gebeuren
Vind jou altijd wel heel negatief uitlaten over de action testen.. Er zijn genoeg meiden bij wie deze het wel goed doen... Denk dat het bij iedereen verschillend is waar men het beste op test.
Bij mijn 1e zwangerschap heb ik 1 dag na mijn nod met predictor getest en was knalpositief ondanks dat ze volgens anderen slecht zijn.( Ik zat toen nog niet op zp! Dan had ik vast een andere gekocht) Bij de 2e op nod getest met de duurdere van kruidvat en was ook knalpositief. Nu dus die van de Action, zijn lekker goedkoop. Het nadeel daarvan is dat je dus nog vaker gaat testen.
Hahaha, ach ieder heeft zn favoriet Ik ben erg tevreden met de ovu testen van de action, hij springt er echt uit bij mij en klopt ook altijd.. En de zwangerschapstest zijn tnt altijd omo wit, dus dat klopt ook Maar ik test ook altijd snel hoor, kan in feite wel met die van de action en ook omdat ze zo goedkoop zijn haha