Positieve ovulatietest en ongesteld

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tanja808, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja808

Tanja808 Lid

21 jan 2013
    26
    0
    0
    verzorgende
    Limburg
    Heeeej,

Wij zijn al een tijdje aant proberen om zwanger te worden.
    Al 5 tot 6 weken lang ben ik niet meer ongesteld geweest maar de zwangerschapstest geeft negatief aan..

Sinds een paar dagen gebruik ik ovulatietesten. Gister 2 dikke strepen en vandaag weer. Gister flink "geklust" Nu ben ik net naar de wc gegaan en blijkt dat ik ongesteld ben geworden.

Kan iemand mij hier meer over vertellen? Ik vraag me af hoe het nou zit..

2. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi,
    Ik kan je alleen mijn eigen situatie vertellen.
    Ik had positieve ovulatietesten, daarna ongesteld geworden echt gewoon een week en zoals een echte menstruatie, daarna had ik weer positieve ovultietesten en toen ik in diezelfde week op controle bij de gyn was, bleek daar iets in mijn baarmoeder te zitten. Na een bloedcontrole werd ik gebeld dat ik zwanger was. Later bleek al een aantal weken want de week erna had ik al een kloppend hartje.
    Ik zei nog dat ik ongesteld geweest was, maar ik was echt zwanger.
    Na de echo met het kloppende hartje kreeg ik s'avonds weer bloedverlies maar dat bleek door een hematoom te komen. Dat bleef ook nog wel even doorgaan in de weken erna.

Wanneer heb je je laatste zwangerschapstest gedaan? misschien is het bij jou ook geen echte menstruatie? ( ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar ik weet gewoon dat je dus gewoon een menstruatie kunt hebben. Ik weet trouwens ook dat een innestelingsbloeding vaak toch minder is want dat had ik bij mijn eerste twee kids ).

Gr MB2005.

3. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    En mijn ovulatietesten sloegen dus positief uit op mijn zwangerschap.
    Dit heb ik trouwens ook gehad met mijn tweede zwangerschap ( helaas een missed abortion geworden ).
    Ik vond toen op een bepaald moment mijn piek wel erg lang duren, maar ik bleek dus zwanger te zijn;)

Gr MB2005.

4. Tanja808

Tanja808 Lid

21 jan 2013
    26
    0
    0
    verzorgende
    Limburg

Heeej!

Bedankt voor je reactie!!
    Ik heb 3 dagen geleden een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief..
    Ik ben nog nooit zwanger geweest en heb dus ook nog nooit een innestelingsbloeding gehad, maar volgens mij ben ik nu sinds gister gewoon ongesteld, of het moet al minder worden.

Is het normaal dan dat je een positieve ovulatietest hebt vlak voor tijdens je menstruatie?

Bij mij is het nu afwachten.. stel het is een innestelingsbloeding dan gaf de zwangerschapstest toch ook positief aan of is dat niet altijd?

Nogmaals bedankt dat je met me meedenkt!

Groetjess

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Kan een ovulatie bloeding zijn geweest.

6. Tanja808

Tanja808 Lid

21 jan 2013
    26
    0
    0
    verzorgende
    Limburg
    Dus om zwanger te worden moeten we gewoon tijdens de bloeding gaan klussen of kan ik dan beter wachten tot komende maand?

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    klussen! Als het wel een ovulatiebloeding is dan is dit het moment.

8. Tanja808

Tanja808 Lid

21 jan 2013
    26
    0
    0
    verzorgende
    Limburg

Ahhh okee thank youu!! We gaan dr straks voor haha!

9. Tanja808

Tanja808 Lid

21 jan 2013
    26
    0
    0
    verzorgende
    Limburg
    Heb net een ovulatietest gedaan en hij is nu negatief.. normaal test ik om 12uur.. Zou het dan toch een ovulatiebloeding zijn geweest? moet haast wel he!

10. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi,
    Dan zal het wel een ovulatiebloeding geweest zijn denk ik, anders zou hij positief moeten blijven.
    Spannend hoor! ik hoop op een positieve test over 14 dagen voor jullie!

Gr MB2005.

11. Tanja808

Tanja808 Lid

21 jan 2013
    26
    0
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jaaa denk nu ook dat het een ovulatiebloeding was want nu is de bloeding alweer over en de ovulatietest geeft nu negatief aan.... we hebben het in ieder geval wel gedaan, bloed of geen bloed, hij moet er ma wat voor over hebben haha!

Jaaa ik vind het zelf ook erg spannend!! Ben benieuwd over 14 dagen!

Deel Deze Pagina