Ik wilde graag weten of ik al een eisprong heb of niet. Omdat ik die steeds dacht te voelen maar nog niet ongesteld ben geweest. Nu heb ik een test gedaan en er kwamen 2 strepen, de test streep wel iets lichter als de controle streep dus geen LH piek zoals ik hier veel lees. Ik heb het idee dat ik mijn eisprong net gehad heb (verhoogde sexdrive gisteren en eergisteren ) Maar kan dat kloppen? Of geeft zon ovu test altijd 2 strepen? Ookal heb je geen eitje..
Hallo cassida, Een ovu test geeft best lang 2 strepen aan (ik heb er vandaag nog 1 gedaan, omdat ik die nog heb liggen en ben 3 dagen overtijd, hier staan ook 2 strepen op). Het gaat erom dat ie net zo donker of donkerder dan de controle streep is. Welke ovu testen gebruik je?
Ik lees mijn eigen verhaal terug en het staat er niet helemaal duidelijk. Ik ben 6 maanden geleden bevallen. Nu ben ik nog niet ongesteld geweest sinds de bevalling (en de 9 maanden daarvoor ) Ik heb alleen wel al een paar keer een eisprong gedacht te voelen. Met alle kwalen van dien Nu wou ik weten of dit ook het geval is. Om een beetje te kijken wanneer en wat. Ik heb een ovu test gedaan van Test-point En deze gaf het volgende weer: "zie foto" Nou vroeg ik mij dus af, (Ik zie ook dat dit niet DE piek was hoor ) óf er wel al een eisprong was. Verkleurt de test ook zonder eisprong zo of komt er dan helemaal geen tweede lijn? View attachment 181716