Hoeveel dagen na eisprong 'merk/symptonen/ je wat?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by missguit, Aug 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missguit

missguit Bekend lid

May 17, 2011
    886
    1
    16
    Hoi meiden,

ik heb van zondag op maandag(21 op 22 aug) denk ik mijn eisprong gehad.
    Nu heb ik overdag wat last van steekjes in mijn buik...niet de hele dag maar zo af en toe...
    Ik verwacht mijn NOD rond 5 a 6 sept.

Nu ben ik benieuwd, wanneer merkten jullie(en dat je zwanger was)echt symptonen na de eisprong?Het gevoel van nu kan het wel raak zijn?:)

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes, MG

Liana84 likes this.
  2. elina joan

elina joan Actief lid

Mar 8, 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hoi MG,

Hier ook dezelfde cyclus als jij ik heb mijn nod 4 of 5 sept dus hoop dat we samen een positest in handen kunnen houden over een kleine 2 weken!!

En ik heb ook die steekjes in mijn buik en ook niet de gehele dag... En stiekum hoop ik dan weer dat het iets te maken kan hebben met innesteling of iets dergelijks...

Liefs Jantine

3. missguit

missguit Bekend lid

May 17, 2011
    886
    1
    16
    wat leuk Jantine...
    We houden elkaar wel op de hoogte...
    Wanneer had jij je eisprong dan?

MG

4. elina joan

elina joan Actief lid

Mar 8, 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik had een posi-test op de 22 aug s'middags.. Ik had de testen besteld alleen waren best laat bezorgd bij mij aan huis... En we hadden de zondagavond al geklust en ik hoop dat dat een goeie is geweest... en gisteravond weer geklust maar had gister weer een nega ovu test... Meestal is het toch zo als de Clearblue een positief resultaat geeft dat er dan binnen 24-48 uur je ei springt!! Ik hoop zo dat het raak is...

Hoelang ben jij al bezig missguit....?

5. missguit

missguit Bekend lid

May 17, 2011
    886
    1
    16
    Hoi,

Ik ben gestopt met de pil vanaf 6 april, tot nu toe 3x ongesteld geweest, cyclus van 37-34-47-?ik denk 36 dagen.

Ik had zo.avond een knaltest om 20.30...Grappig dan gaan we gelijk op.
    Hoelang ben jij al bezig dan?

6. elina joan

elina joan Actief lid

Mar 8, 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    Nou ja bezig was een groot woord.... :)

Ik ben zwanger geraakt omdat ik moest stoppen met de pil van de dokter omdat ik niet meer ongie werd tijdens mijn stopweek... En toen was het in 1x raak :) We waren er super blij mee ondanks dat we waren geschrokken dat het gelijk raak was... Helaas bij de echo toen was ik 9,5 week zwanger en ik groeide al goed, klopte het hartje niet meer :( En nu zijn we met de 2e ronde bezig dus we mogen niet klagen hoor. Maar het liefst was ik meteen weer zwanger ik mis het gevoel zo erg... En ondanks dat het nog maar zo pril was, hou je er toch al zoveel van!

Mijn laatste ongie was op 11 aug!! Dus ik ben erg benieuwd wat de aankomende periode gaat worden... Kreeg net een paar gemene steekjes in mijn onderbuik, dat was echt gemeen..

Maar ik ga nu even werken en dan ben ik na een uur of 10 weer hier om te kijken of er nog meer meiden zijn die evt al iets voelen of iets dergelijks!!

Liefs

7. missguit

missguit Bekend lid

May 17, 2011
    886
    1
    16
    Ach wat heftig zeg...ben je blij zwanger te zijn..valt de droom in duigen....
    Hopelijk word/ben je snel weer zwanger..

Werkse!

Zijn er nog meer meiden met ervaringen?of die in hetzelfde schuitje zitten?

8. Kate80

Kate80 Lid

Aug 18, 2011
    17
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Yep! Ik ga bijna gelijk op met jullie. :D

Ik ben 10 aug. ongesteld geweest (denk ik, was de 1e ongesteldheid sinds stoppen met de pil begin juli en het was maar 2/3 dagen).
    Mijn ei moet de 26e gaan vallen en volgens de calculator zou ik vandaag en morgen vruchtbaar moeten zijn.

Vandaag om zes uur een ovutest gedaan van CB (mijn hemel wat zijn die duur). Die was negatief. :x
    Toch geklust hoor, voor de zekerheid en voor de fun. :D

Ik geloof dat ik 9 sept. mag testen. :)
    Oh, ik voel overigens nog helemaal niks gebeuren in m'n lijf...

Spannend hè!!!

9. missguit

missguit Bekend lid

May 17, 2011
    886
    1
    16
    oe spannend kate!
    ja zijn dure he van cb!
    ik gebruik die van sensitest(wel de extra gevoelige)en die zijn niet zo duur haha:)

ik heb zo op ma mijn ei gehad en voel sinds vandaag was steekjes aan de linkerzij en af en toe een soort gerommel...

voor iemand herkenbaar?

liefs

10. Kate80

Kate80 Lid

Aug 18, 2011
    17
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Waar koop je die sensitest? Want bij Etos hadden ze alleen CB en Predictor.

Ik kan je pas over een paar dagen vertellen of ik m'n ei heb gehad (hoop het zo) en wat ik daarna voel in m'n body. :)

Maar een vraagje aan jou missguit; voelde jij wat vóór dat je je ei had waardoor je wist dat je ei eraan zou komen?

lfs Kate

11. missguit

missguit Bekend lid

May 17, 2011
    886
    1
    16
    op www.sensistest.nl kun je ze kopen (anders even googelen)

en verder tja ik heb dus de ovulatietesten die ik gebruik.
    en ik merk het aan het cervixslijm...dan ben je dus vruchtbaar..

nou ben benieuwd wat jou klachtjes zijn hihi

MG

12. Kate80

Kate80 Lid

Aug 18, 2011
    17
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik wacht rustig af, doe elke dag een ovutest en blijf klussen. :D

Wordt vervolgd... :)

13. missguit

missguit Bekend lid

May 17, 2011
    886
    1
    16
    ;):DBen benieuwd!

Laat je het weten?

14. elina joan

elina joan Actief lid

Mar 8, 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    Daar was ik weer, lekker gewerkt...

Maar inderdaad we waren erg blij om weer zwanger te mogen worden en dan valt in 1 keer toch die droom in duigen :( En hoop net als alle meiden toch ook weer snel zwanger te mogen zijn... En als het goed is mag ik dag ro de 4 of 5 Sept testen mocht ik niet ongi worden..

Maar ik was volgens de cb ovu test vruchtbaar maar had niet echt slijm geloof ik hoor is dat erg!? Heb ook wel de steekjes en gerommel..

En oohhh wat zijn die inderdaad duur maar weet wel waar ik aan toen ben, het is of wel een smiley of een leeg rondje.... Nu de spannende weken tegemoed...

Liefs xxxxx

15. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

May 8, 2010
    717
    0
    0
    hey girls , ik ben 5 augustus ook ongelsteld geweest en ben in juni gestopt met de pil en probeer ook zwanger te worden ..we gaan voor 2e kindje. Ik ben niet teveel bezig geweest en weet ook niet veel van. Mijn 1ste kind was eerste keer al raak en wist nog niet veel van ( heb niet goed opgelet met biologie op school) hihi...
    Ik heb wel veel van jullie geleerd soo als ik rare vragen stel dan weetje dat ik nog veeeel moet leren..
    ikverwacht nouja niet echt mijn ongi 5sept! ..ikdacht mijn ei geweest was want had heel veel afscheiding witte anderhalf week geleden.
    maar sinds vandaag had ik heel erg pijn bij mijn baarmoeder links en denk dat het mijn ei is want heb het vaker wel zoiets gevoeld..het begon om half 8 en heb nu nog wel beetje last van ..voelt zo gespannen en denk dat het wel mijn ei zou zijn ..
    anderhalf week geleden had ik knalle hoofdpijn dat ik 1000mg parcetemol nam en niets hielp ,was nog aan het koken dus proefde mjin eten en moest gelijk overgeven ..heb zo iets nooit meegemaakt.. ik ben aan het vasten en dat was zoiets ook nooit voorgekomen..ikteste negatief en 1 wist niet veel wat ik moest denken zag heeel licht wat,maar accepteer het als negatief.

16. missguit

missguit Bekend lid

May 17, 2011
    886
    1
    16
    Spannend Yasminaa,
    Dat is dus ook even afwachten?wanneer verwacht je je nod dan?

Zoals ik gisteren wat steekjes had zovoel ik nu nog niks haha...
    Het is gewoon afwachten!

Fijne dag allemaal!

17. elina joan

elina joan Actief lid

Mar 8, 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Ysminaa, Het is spannend hey, we gaan nu op zoveel dingen letten... Ik heb dat wel hoor bij ieder pijntje of dingetje dan zit ik bij wijze van al ooh zou dat iets te maken kunnen hebben met innesteling oid....

Vandaag weer een irriterend gevoel aan de onderkant van mijn buik, tenminste het irriteerd aan de linkse kant zo bijna op mijn heup aan die kant zit het....Het steekt af en toe best wel!!
    Zou iemand misschien weten wat het zou kunnen zijn!!

Liefs xxxxxx

18. missguit

missguit Bekend lid

May 17, 2011
    886
    1
    16
    Hoi, ik had dat dus gisteren, niet echt geiriteerd, hoe jij dat beschrijft, maar wel steekjes...ik had net wat steekjes,zeurend gevoel onderin mijn buik...ha en dan ga ik denken...van zou het nu wel zo zijn?
    Spannend hé?!

19. WendymvSenna

WendymvSenna Actief lid

May 3, 2010
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik loop ook gelijk, had maandagavond en dinsdag de positieve ov test!! Wij hebben zondagochtend, dinsdagochtend en dinsdagavond gefitnessed :D

20. elina joan

elina joan Actief lid

Mar 8, 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ja ik vind het ook super spannend maar ook telgelijkertijd weer bang!!
    Mocht het zo zijn spring je een gat in de lucht omdat je dan 2 streepjes ziet op je test.. dan gaat die slopende tijd in dat je je mond "moet" houden (niet dat ik dat kan maar probeer het wel) dan de tijd dat je mag wachten voor je naar de verloskundige mag..... en als je daar bent HOOP ik zo dat dan het hartje(s) klopt als een knipperlicht....

Maar tot dan eerst in spanning of we een posi-test in handen mogen houden...Nu nog meer als een week wachten voor het zover is:)

En het zijn ook echt steekjes die ik voel maar kan nooit zo goed op mijn woorden komen dus af en toe komt het er wel eens anders te staan als ik in mijn hoofd heb!

Ga brood uit de vriezer halen en mijn kindjes eten geven tot na 13:00

Liefs xxxxxxxx

Share This Page