Wat moet ik hier nu mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Melgje, 14 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melgje

Melgje Niet meer actief

Zelfde urine twee verschillende merken ovu's, wat een verschil!

Snappen jullie het nog?

14 december.jpg

2. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Lastig!!! Sowieso zou ik vanavond nog een keer testen. Denk ook met vriendlief een gezellig avondje houden.. ;)

3. Melgje

Melgje Niet meer actief

Gek he? Het zou voor mijn doen ook een hele snelle ei betekenen...

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Zijn de bovenste van zwangerenkids en de onderste van 123thuistesten?Zo ja,zou ik van de zwangerenkids uitgaan.

5. Melgje

Melgje Niet meer actief

Ja klopt de bovenste is van zwanger en kids en de onderste heb ik van iemand gekregen en volgens mij inderdaad van 123, die heb ik eerder ook zelf gehad.

6. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik zou persoonlijk ook van die van Z&K uitgaan, maar dat is misschien ook wel advies dat berust op persoonlijke voorkeur. Ik vind mijn ei namelijk altijd heel goed met Z&K.

7. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Je eisprong komt er in ieder geval aan, dat is duidelijk ;)
    Ik zou vanavond nog een keer testen (met allebei) en even kijken wat de uitslag dan is. Beiden positief is toch de LH-piek vandaag.
    Succes!

8. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb de vorige cyclus zowel Action testen gebruikt als 123test. Hoewel ze beiden aansloegen was het minder duidelijk bij de 123 dan bij de Action, die liet niks aan de twijfel over. Ondanks dat ik er nog veel van de 123 in huis heb en deze ook deze cyclus gebruik om te kijken of het nu wel duidelijker is, klopt mijn gevoel ook deze keer weer. Net getest op basis van klachten en cyclus en Action laat wel wat zien, 123 amper. Terwijl veel mensen juist niks vinden bij de testen van de Action, vond en vind ik er dus schijnbaar juist wel goed mijn ei bij...
    Dus wat al meerdere zeggen: het verschilt toch per persoon ;)
    Maar idd ik lees wel veel positiefs over de Z&K testen ;)

9. Melgje

Melgje Niet meer actief

Ik hou jullie op de hoogte! Ik blijf even doortesten bij beide testen en dan kijk ik ook even wanneer ik ongesteld word, dan kan ik bekijken welke het beter meet bij mij en dan de juiste bestellen voor de volgende ronde. Maar ja wie weet komt er wel een kerstcadeautje dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn :)

10. Melgje

Melgje Niet meer actief

Zo zien ze er positief uit! Nou weet ik dus wel waar ik aan toe ben. Allebei de testen worden vet paars als mijn eitje komt!

Hopelijk vanavond nog op tijd want gisteren niet kunnen klussen.

ovu 20 december.jpg

Bedankt voor het meedenken ladies! :):p

11. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Verschil zit hem in de gevoeligheid van de testen. Ga er maar vanuit dat ei op de wip zit! :D

12. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Woow, dat noem ik nog eens knallers! :)

13. Melgje

Melgje Niet meer actief

ja he? Hihi...nu hopen op zo'n test over twee weken!:)

14. Moli

Moli Niet meer actief

hier dezelfde gedachte

15. Melgje

Melgje Niet meer actief

ik ben er inmiddels al uit meiden! Zie mijn vorige foto! Bij mij worden ze beide knal als mijn lh piek er is! ��

16. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ziet er goed uit Melgje, duidelijker kan het niet, top :D

Deel Deze Pagina