Sinds woensdag ben ik begonnen met de ovulatietest, gewoon om te zien of ik wel een ovulatie heb. Deze testen vond ik nogal duur en heb daarom de test van eigen merk van het kruidvat gekocht. Na mijn berekening zou ik vrijdag of zaterdag ovulatie moeten hebben, maar de test geeft elke keer negatief aan. - heb ik geen eisprong - werken deze test niet goed Ik wil dus eens een andere kopen en een poosje op internet gekeken maar weet niet welke ik zal nemen. Wil nl niet hele duren kopen. Wie heeft er ervaring met goedkopere merken? Ik heb o.a gekeken op de volgende site's -babyboomshop - mat care Ben benieuwd na jullie evaringen. Alvast bedank voor je reactie
Ik gebruik ze van Matcare, ik geloof iets van €13 voor 10 testen + 2 zwangerschapstesten (zie advertentie rechtsboven op deze site. Ik heb ze vorige maand voor het eerst gebruikt en mijn ei gevonden. Ik ben dus tevreden.
ik ga denk ik ook maar eens via internet bestellen, begint na meer dan een half jaar een dure grap te worden *kv gaf bij mij dagen achtereen positief aan *predictor (dacht dat deze goed waren) heb ik afgelopen maand niets mee gevonden, de dag voordat ik ongi ben geworden werd hij positief!!!!snap niet hoe dit kan. * cb digitaal, zeetr tevreden over, duidelijk. negatief geeft ie een rondje, als hij je lh piek vind, posi dus, komt er een smiley in het scherm. duidelijk nooit geen twijfels of hij nu wel of niet op zijn piek zit. begint alleen beetje duur te worden, kosten 32 voor 7 stuks. x
Ik ken het probleem, dat het een dure grap wordt als je langere tijd bezig bent en als je dan ook nog eens een lange / onregelmatige cyclus hebt... Ik heb ook gezocht naar de goedkoopste testen en ik kwam uit bij een verkoper via marktplaats, ik betaalde daar iets van 49 cent per test en kon ook een combinatie maken van ovulatietesten en zwangerschapstesten. Deze testen zijn me goed bevallen en na bestelling en betaling had ik ze altijd snel in huis. Misschien een tip om ook eens op marktplaats te kijken. Zoekterm invullen (ovulatietesten) en dan kom je wel bij de verkoper uit. Zelf ben ik inmiddels zwanger. Hopelijk geldt dat voor jullie ook snel!
Hier ook een sensitest fan. Niet duur en ook hier kun je een pakketje bestellen; aantal ovulatie- en een aantal zwangerschapstesten. Na mijn eerste mk duurde het 5 mnd voordat ik weer zwanger was. Werd helaas weer een mk, daarna duurde het 2 mnd, ook dit werd weer een mk. Toen sensitest gebruikt en direct weer zwanger. Ei was 1 dag eerder dan verwacht. En nu morgen alweer 13 weken! Succes
Ik ben net begonnen met testen. Ik had die van kruidvat gekocht ( 5 voor €10). Bij de gebruiksaanwijzing zat een uitreken formule waarmee ik kon berekenen waar ik beginnen moest met testen. Dat gedaan en vrijdag begonnen. Na wat rond neuzen op internet kwam ik bij cb site en die gaf aan dat ik al veel eerder moest testen! Dus ik snap er niets meer van,wie moet ik geloven? Ik wil er ook geen dure grap van maken om een wereld testen te gaan kopen, het gaat mij er meer om om te kijken of ik wel een ovulatie heb. Die van kruidvat geeft steeds negatief aan. En dan denk ik, misschien moet ik wat meer uitgeven aan een betere test? Geen idee, daarom ben ik opzoek na wat ervaringen en meningen van anderen?
Ik heb testen gehad van babyboom, die bevielen niet zo goed... Ik had al eens eerder testen besteld via testjezelf.nl, en die werken voor mij heel goed! Heb ze afgelopen cyclus ook weer gebruikt, de testen krijgen echt een mooie donkere lijn als je LH piek er is....en ze zijn niet duur.