Hallo allemaal, Na mijn positieve ovulatietest geen temp stijging gehad. Dus ook geen eisprong. Ik heb altijd regelmatige cyclussen en altijd een eisprong gevonden. Nu vroeg ik me af, krijg ik helemaal geen eisprong meer of zal die het later weer proberen? Zo ja, hoe lang duurt dat ongeveer gemiddeld? Heb deze maand niet hele maand getempt omdat ik dat al zo lang deed. Zal een me kaartje van deze maand erbij doen en van een andere maand met een hele maand Tempen.
Ik denk dat hij wel is geweest. Je basale temp ligt rond de 36.3 (zie ik op je andere kaartje). Ik denk dat je een korte lh piek hebt gehad en he ei is gesprongen op dag 16. Dan een gele lichaam dip op 4 dpo (cd 20).
Oké! Bedankt voor je antwoord! Normaal heb ik wel een echte duidelijke stijging en blijft die ook wel hoog voor mij. Maar vond het zo'n vaag kaartje deze x.. Kan maar zo dat ik een korte lh piek had. Had de hele dag al ei pijn wat ik normaal nooit heb. Dan zou ik nu 7 dpo zitten.Aankomende dagen/week maar afwachten wat mijn temp gaat doen!
FF zegt vandaag toch dat me eisprong 2 dagen na positieve ovulatie test was! Dat kan natuurlijk ook! Vind wel mooi kaartje tot nu toe. Temp gaat steeds ietsje hoger.
Ik ga voor je duimen meis, het wordt jou tijd ook wel eens he! Idd mooie stijgende temp, ik hoop dat het je iets moois brengt!
Heeft frunmels, ja het mag van mij ook wel snel komen haha. Maar mijn hoop is al weg temp vanmorgen vee naar beneden gezakt.. Jij ook al weer in ronde 14
Heel raar gister is mijn temperatuur naar beneden gegaan weer terug naar temperatuur als ik ongesteld word, vandaag net zo laag. Alleen nog geen menstruatie te bekennen! Ik word altijd ongesteld op de dag van de daling, en een hele enkele keer de dag erna. Maar heb ook nog geen tekenen van een aankomende menstruatie. Geen puistjes, geen rommelende darmen.. Niks.. FF heeft gister na die daling ook mijn kruis weer weggehaald. Het ligt er aan wanneer ik me eisprong had naar ik zal dan nu op 11 of 13 dpo zitten. Mijn lf is nooit korter dan 11 dagen en nooit langer dan 13 dagen.. Hier is mijn kaartje, de open bolletjes komen doordat ik een half uur en uur eerder wakker werd dan mijn wekker