Positieve ovulatietest (gister en vandaag), en nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elfi, 9 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Hallo allemaal,

Ik ben een beetje in de war.
    Ik had gister avond laat, rond 22.00 uur een positieve ovulatietest (ik weet laat, maar kon niet eerder). Nu vanochtend ook weer een positieve om 10.00 uur. Deze was dan weer vroeg en had nog bijna niks gedronken.

Eerste vraag: Is de test wel geldig als je zo weinig gedronken hebt? (Was niet met de eerste urine)
    Tweede vraag: Welke test moet ik nou naar kijken? Die van gisteravond of van vanochtend?
    Derde vraag: Als ik vanavond ga klussen, is het dan te laat? We hebben afgelopen week helemaal niet geklust vanwege afwezigheid van vriend.

Ik weet niet of iemand dit uberhaupt kan beantwoorden, zonder foto's. Maar hopelijk kan iemand mijn toch helpen.

Alvast bedankt!
    Groetjes Elfi

2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    je kan 2 dagen een positieve ovutest hebben :)
    Waarschijnlijk is je piek gisteravondbegonnen en loopt die nog door, zo`n piek duurt 24- 48 uur.
    Jullie kunnen dus vanavond gerust gezellig maken! ik zou het zeker doen ;) dat is waarschijnlijk niet te laat :)

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ovulatie testen moet je juist later op de dag doen en niet met de eerste urine.
    En je moet ook zo weinig mogelijk drinken in de 2 uur voorafgaand aan de test.

4. BeertjeS

BeertjeS Actief lid

2 aug 2012
    286
    0
    0
    Ik heb ook altijd twee dagen achter elkaar een positieve lh test. In het ziekenhuis hebben ze een maand mijn cyclus gevolgd en was mijn ovulatie de dag nadat de ovulatietest positief was. Dus zeker gezellig maken en aan de slag :)

5. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
  6. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Thanks voor de reacties meiden!

Hebben het gister gezellig gemaakt, dus wie weet is er nog een kleine kans. :)

Deel Deze Pagina