positieve ovulatietest? heeft het nog nut?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Snne, 1 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden
    Even een vraagje.. ik heb denk ik een positieve ovulatietest (13 mei mk gehad daarna boel in de war nog niet ongesteld geweest). Nou is het zo dat mijn vriend op dit moment een week van huis is en ik zou waarschijnlijk 1 nachtje langskomen. Nou denk ik dus dat ik een positieve ovulatietest heb. Nu is mijn vraag heeft het nu nog nut om te klussen en dat ik dus nu dat nachtje plan of is het nu dan eigenlijk al te laat? Ik kan maar 1 nacht weg deze week en anders was ik waarschijnlijk vrijdag op zaterdag daar heen gegaan. Maar ja nu heb ik dus die test en wil die kans eigenlijk wel benutten maar alleen als het dan nu nog zin heeft. Ik zou er dan pas vanavond zijn. Misschien een beetje gek verhaal hoor haha maar ben even benieuwd wat jullie vd testen zeggen en of ik er dus beter vandaag heen kan. De onderste is van gisteravond en de bovenste van net. Thanks alvast voor het meekijken.

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ja dat lijkt me zeker nog nut hebben

3. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Denk dat het zeker nog zin heeft vanavond.

4. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Thnx dames! Hoelang heb je die donkere streepjes op de ovutesten? Deze zijn vd action.

5. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    je ei springt na 24-48 uur na je LHpiek (die zie je op de ovulatietest) dus je hebt nog ruim de tijd. In de handleiding staat dat je het best kunt klussen na 24 uur maar voordat er 48 uur verstreken is.

6. Yep, en ik heb ook altijd 2 dagen positieve ovulatietesten, dus ik ga er altijd maar vanuit dat het bij de eerste positieve test nog zo'n 48 uur duurt tot de eisprong en bij de 2e test nog zo'n 24 uur :p

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja hoor, kan makkelijk nog!

Deel Deze Pagina