Goedemorgen, Heb zojuist een zwangerschapstest gedaan. Is deze echt positief? Het test-streepje staat verder van de zijkant af dan de controle-streep namelijk. Ik kan het ook gewoon niet geloven. Met m'n ex zijn we 5 a 6 jaar bezig geweest zonder dat het 1 keer gelukt is. Ben nu pas een aantal maanden samen met m'n huidige vriend, maar het voelt echt goed. Ik kan alleen niet geloven dat het na jaren van IUI en IVF nu met nog geen 3 maanden raak is Heb ook wat alcohol gedronken de laatste weken en heb medicatie gehad tegen een blaasontsteking en diclofenac tegen de pijn van een spierscheuring. Kan zoiets kwaad? Alvast bedankt voor jullie reacties
Nou overduidelijk hoor! Gefeliciteerd!!!. wbt diclofenac en ab heb ik geen idee of dat wat kwaad kan.
Dat is een hele duidelijke test, proficiat! En alcohol en medicatie gaan normaal geen kwaad gekunnen hebben omdat er helemaal in het begin nog geen verbinding is met het kindje 😔 Als je er ongerust over bent, kan je het wel altijd eens navragen bij de vk!
Jij bent echt zwanger. Die medicijnen en alcohol kunnen geen kwaad, je deelt immers nog geen bloed met de kleine uk. Met alcohol en diclofenac zou ik nu direct stoppen. Als je antibioticakuur nog niet afgelopen is zou ik even overleggen met de HA of je deze af kan maken, of dat je een andere kuur moet hebben. Gefeliciteerd in ieder geval! En wat heerlijk dat het nu zonder trajecten gelukt is!!!
Bijzonder hé! Gezien het traject dat je hebt doorlopen. Jullie zijn een goede match dus Gefeliciteerd!
Hartstikke positief! Wat een bijzonder verhaal! Jullie zijn gewoon een perfecte match Gefeliciteerd!!!
Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven!! Heb net nog 2 testen van de Kruidvat gekocht en eentje van ClearBlue met indicator voor morgenochtend. Weet ook niet precies hoe ver ik ben. Eind augustus was ik voor het laatst ongesteld, maar weet niet precies wanneer m'n eisprong was. Hoe gaat zoiets nu verder? Moet ik de huisarts bellen?