Goedemorgen dames, Weet niet of ik nu bij het juiste forum zit.. Maar zit erg in mn maag over mn cyclus na mn zwangerschap.. In augustus ben ik bevallen en heb nog 5 mnd borstvoeding gegeven.. De eerste 3 maanden volledig daarna al wat afgebouwd.. Nu werd ik begin januari voor het eerst weer ongi.. Mn cyclus daarop was 46 dagen ( ong zoals de laatste 2 cyclussen voor mn zwangerschap door verlate eisprong) nu zit ik op dag 44 .. Ong 2 weken geleden had ik dacht ik een eisprong Vaak zie ik de streep al heel snel nu kwam hij later maar droogde veel donkerder op dan de controle streep.. Gisteren dacht ik ineens vruchtbaar slijm te hebben en vanmorgen weer een positieve ovulatie test ( zelfdr verhaal als 2 weken geleden weer duurde t wat langer voor de streep kwam.. Maar wel minstens zo donker als de controle streep)... Nu denk ik niet aan een zwangerschap.. Maar vroeg me af of dit normaal is dat een cyclus dan 58 dagen duurt... We willen snel voor een 2e gaan.. Maar met zulke lange cyclussen Is het te snel om naar een dokter ervoor te gaan? Beetje lang verhaal.. In t kort hoe liepen jullie cyclussen na de zwangerschap Lieve groet
Mmh. Vervelend! Ik had gehoopt dat mijn cyclus een tijdje uit zou blijven maar bam, na 5 weken precies begon het weer. Dat was iets wat ik totaal niet miste tijdens de zwangerschap. Gelukkig, zolang je geen zicht hebt op je cyclus kun je gewoon plezier maken in bed en als je dan eens zwanger blijkt heb je feest. . Of niet?
Thnx voor je reactie.. Natuurlijk zijn we er dan ontzettend blij mee.. Wilde sowieso niet zo lang meer wachten.. Dan wil dat kindje ontzettend graag komen.. Maar denk niet dat we feest kunnen vieren en als mn. Cyclus dan zo raar blijft en we voor een kindje gaan is het zo lastig te weten wanneer ik vruchtbaar ben.. Zeker omdat mn man onregelmatig werkt en ik hem soms een week niet zie .. Komt hij thuis als ik al slaap.. Moet je dan wel wat plannen.. Dat ik wakker blijf als hij thuis komt Ach ja we zullen maar af wachten.. Zulke lange cyclussen zijn iig niet leuk als je een kindje wilt maken