Hoi meiden. Ik heb lang getwijfeld of ik wel een topic wilde openen. Maar dacht toch dat het wel heel fijn is om mijn gedachten hier op te schrijven. Ik zal eerst even een beetje vertellen hoe en wat In 2011 hebben wij na 5 jaar mmm onze dochter jolisa lyana gekregen na een 1ste ivf ronde met verse terugplaatsing. In 2012 hebben wij toen de laatste 2 cryos teruggeplaatst. Helaas was dat niet gelukt. In 2013 hebben wij toen weer een ivf poging gedaan. Dat was weer gelukt na de 1ste poging. Helaas is dat een miskraam geworden. Daar hadden we nog 2 cryos over. 1 hebben na de mk nog terug geplaatst. Helaas niet gelukt. En toen besloten om eerst af te vallen en nog bij te komen van de mk. Nog 1 cryo. 3 juni 2015. Heb ik een gastric sleeve operatie gehad. Waardoor ik nu na 8 maanden 49.1 kilo van ben afgevallen. En onze wens voor een 2de weer heel erg aanwezig is. Ons meisje wordt in juli alweer 5 jaar. Ik heb pcos en rechts een hydrosalpinx. Dus we zijn aan ivf verbonden. Ook al heb ik sinds de operatie netjes elke maand mijn menstr. Met eisprong😁😁 Dec hebben we naar nijgeertgen gebeld voor onze laatste cryo. 12 jan. 1Ste afspraak. En de 28ste is onze cryo ontdooid. Wat een spanning was dat. Maar yes goed ontdooid. Op dag 2 vrijdag de 29ste was de emmy 2 cellig. Dat was goed op dag 2 houden ze 2 a 4 cellig aan. Net voor terugplaatsing om 15.15uur was de emmy al doorgedeeld naar 4 cellen. En nu vind ik het zo moeilijk om niet te testen. Ik heb afgelopen donderdag 25 zwanger en kids testjes binnengekregen. Dat was dus dag 8. Negatief natuurlijk. En nu elke dag negatief. Ik zit vandaag op dag 11 dag 9 na tp. Kan dat dat hij nog negatief is? Heeft er iemand ervaring met de zwanger en kids dipstick testjes? Ik zag net mijn oude topic van 2013. En daar had ik na tp blastocyst op dag 14 pas een positief testje van 123thuistestjes. Pleasseeee haal die onzekerheid uit mijn koppie.
Ik zeg dat je echt te vroeg test.. ik testen in december 12 dagen na tp heel licht positief. Maar ook echt enorm licht. Aangeraden wordt om (isala tenminste) om 15 dagen na tp pas te testen. Ik zou de test dan ook over een aantal dagen pas herhalen. Verder gebruik ik die testen niet. Ik test met action en kruidvat 2 voor 5 euro. Ik heb 1 keer met clearblue getest. Ohja, je hebt hem nu in zwanger worden staan. Als je hem verplaatst naar vruchtbaarheidsbehandelingen krijg je wellicht meer reactie!
Bubblez dank je. Ja officieel mag ik vrijdag de 12 de pas testen. Maar pff als je die testjes in huis hebt dan is het zo moeilijk om ze te laten liggen.
Ja ik snap je wel hoor. Maar op dag 8 is echt heel veel te vroeg.. Dus dat zegt nog helemaal niks.. en dan kun je jezelf de komende 4 dagen helemaal kapot testen en onzeker voelen. Maar dan kun je beter even langer wachten en hooguit 1 of 2 dagen voor de testdag testen. Ik duim voor je!
Hoi, Ik heb jou verhaal wel gevolgd toen der tijd. Wat goed dat je zoveel bent afgevallen!! Ik snap heel goed dat het niet te vroeg testen een moeilijk punt is. Ik kon me ook niet beheersen na de terugplaatsing van een Cryo. En ik teste na 8 dagen al met een kv testje. En deze was licht maar duidelijk positief. Kon geen pregnyl zijn want hij is teruggeplaatst in een natuurlijk cyclus. De testje waar jij het over hebt heb ik geen ervaring mee. Doe waar je je goed bij voelt. Sorry had je berichtje niet goed gelezen. Ik dacht dat je helemaal nog niet getest had. Ik hoop dat je testje nog gaan oplopen!
Dankje bubblez. Ja ik weet dat als ik logisch nadenk het echt te vroeg is om nu al te teste. Maar ja die testjes lopen me zo te roepen hahahahha. Had gisteravond en nu ook weer zon maagzuur. En dan denk wat is er eerder kwaaltjes of posi test. Lijkt mij dat als je kwaaltjes hebt de test ook wat aan dat oet geven. Maar ook dat zal wel niet haha. Hey babyvis. Jaa ik herken je naam ook wel ja😁 Ik heb ook geen pregnyl gehad. Ik heb nu estradiol en de utrogestan. Bij positief vrijdag doorgaan daarmee tot 9 weken zwangerschap. We wachten nog wel even. Vandaag dag 10 na tp. En emmy is vandaag een dag 12 emmy. Ik duim en duim gewoon door.