Dag dames, Ik heb even jullie hulp nodig. Is het mogelijk dat je een positieve ovu-test maar 1 dag ziet? Ik las altijd dat het twee dagen positief is. Vorige maand was het bij mij ook twee dagen 29 en 30 november. Nu heb ik 30 december positief getest. Op 29 december werd het streepje al wel donker, maar nog niet zo donker als het controlestreepje. Ëven samenvatten: 29 dec: rond 12 uur negatief en rond 20 uur ook negatief (wel streep, maar niet zo donker als controlestreep) 30 dec: rond 12 uur positief, rond 18 uur positief, rond 22 uur niet meer zo donker als controlestreep. 31 dec: rond 12 uur negatief, streepje begon weer licht te worden. Het is wel zo dat ik 30 december - toen ik in bed lag - ongeveer en uur lang lichte steken heb gehad rechtsonder in mijn buik. Ik ben trouwens ook aan het tempen en zie dat ik op 29 dec tempdaling had van 0,2 en op de dag van posi ovutest weer 0,2 hoger. Daarna weer met 0,1 dalen op dag 31 en nu 1 jan weer 0,1 hoger. Ik snap er even niks meer van. Kan iemand mij uitleggen of ik nu misschien mijn ei heb gehad?
Dan is je LH piek ergens tussen 29 dec 20.00 en 30dec 22.00 geweest... Maar dit kan inderdaad gewoon.. Soms blijft de LH iets langer dan de andere keer... of je LH piek is voornamelijk snachts en die dag dan geweest...
Dan denk ik dat de eisprong ook al heeft plaatsgevonden. Ik zie dat alleen nog niet terug in mijn temp. Ik heb wel rechtsonder steken gehad 30 december. Denk dat dat dan mijn ei is geweest. Tenminste dat hoop ik dan. Alleen vind ik het raar dat mijn temp dan niet gaat stijgen.
JA dat is dan wel wat apart, blijf je wel door testen? Uhm ja binnen 12 tot 48 uur na de LH piek komt de eisprong... Dus misschien inderdaad de 30ste of de 31ste toch...
Net nog even een ovutest gedaan, nu helemaal geen teststreepje te zien. Wel een beetje vaag allemaal.
Mijn Temp is nu 36,5 maar dat is normaal denk ik. Normaal meet ik elke ochtend rond 06:30 uur wanneer ik op moet staan. Alles ligt dan naast mijn bed. Meestal is het dan 36,0 of 36,1. Als ik later in de middag meet is het meestal 36,4 of 36,5. Ik las net trouwens op een ander website dat niet iedereen een temp stijging heeft na eisprong. Het wordt steeds ingewikkelder.
Mijn ovutesten zijn al 5 dagen knal positief..... Dus ik weet t ook niet meer! Hoop voor je dat je zwanger bent meis xxx
Ik heb met de sensitest midstream testen ook altijd maar 1 dag een streepje en dit is dan ook daadwerkelijk de dag voor mijn ovulatie. 15 dagen later altijd mijn ongi (mits posi test ) nu heb ik sinds 2 maanden de gevoelige en daar heb ik wel meerdere dagen een donkere streep. Ik vind deze dus minder duidelijk voor mij.
Ik heb ook Sensitest, waarschijnlijk komt het dan daardoor. Vorige maand had ik met Clearblue 2 dagen positief getest. Dan heb ik naar mijn idee toch de juiste dagen gekozen om te klussen. Ik zit alleen nog steeds met mijn temperatuur. Die blijft gewoon normaal. Ik zie dus geen stijgende lijn. Maar ik heb dus gelezen dat niet iedereen een stijgende lijn heeft na eisprong. We gaan het zien na twee weken. Spannend allemaal!
Heb je dat altijd? Of is dat nu alleen het geval? Ik vind 5 dagen wel erg lang. Ben je ook aan het tempen?
Ik heb ook altijd maar 1 dag een knalpositieve test en daarna gelijk weer licht streep. En word altijd 14 dagen daarna ongi, dus mij ei springt dezelfde dag nog..
Dat had ik dus ook, op de 30 ste knal positief en later toen ik in bed lag pijn rechtsonder in mijn buik. Ruim een half uur last van gehad. Daarna ook niet meer positief getest. Mijn temperatuur gaat nu wel stijgen. Dus ben benieuwd. Ik voel verder helemaal niks meer. Paar dagen terug (na m'n ei) hele gevoelige en jeukende borsten gehad. Nu niks meer. Gevoeligheid trouwens wel nog een beetje, maar geen jeuk meer. Verder voel ik helemaal niks.
Ik gebruik de testen van clear blue digital en test al drie maanden op een rij maar 1 dag positief, dus met een smiley. Ik ben er zelf maar vanuit gegaan dat dat goed is. Volgens mij zijn de testen van clear blue behoorlijk betrouwbaar. Bovendien las ik ergens dat er ook vrouwen zijn die niet eens een hele dag positief testen, maar twee maal per dag moeten testen omdat ze anders hun piek niet vinden. Als ik lees wanneer je negatief en positief getest heb en dat combineer met de pijn die je in je buik gehad hebt, denk ik dat je toch wel een eisprong gehad hebt. Succes verder iig
Ik heb deze maand ook de cb digitale test gebruik en had ook maar 1 x een smiley, dus positieve test. Ga ervan uit dat de testen gewoon goed zijn. Nu dus ook op het wachtbankje! Succes met de wachtdagen en hopelijk ben je snel zwanger!