Lichaam geef gemengde signalen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lica, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    #1 lica, 5 jan 2013
    Laatst bewerkt: 5 jan 2013
    Mijn lichaam is een beetje in de war.

In november heb ik een vroeg miskraam gehad. De maand erna had ik een cyclus van 32 dagen. Dit was niet echt abnormaal aangezien deze normaal rond de 29-30 ligt.
    Ik voel mijn eisprong normaal heel goed. Eerst pijnlijke borsten (lh piek) en dan steekjes in de zij. Ook de andere symptomen zoals vruchtbaar slijm en positie bmh zijn zoals je rond de vruchtbare periode verwacht.

Nu deze maand lijkt mijn cyclus helemaal van slag.
    Ik heb vruchtbaar slijm gehad en bmh die hoog en zacht was en ook steekjes in de zij.MAAR geen verhoogde temp (heb maar een aantal temps gemeten en uitgegaan van mijn normale basale lichaamstemp) en geen gevoelige borsten.
    Op 2 jan heb ik ongikrampen gekregen en sindsdien heb ik ook gevoelige borsten. Temperatuur heb ik niet meer gemeten sinds 31/12.

Stel dat ik op 2jan innestelling heb gehad, wanneer zou ik dan kunnen testen? Ik ben me echt compleet gek aan het maken en wil dus snel een beetje duidelijkheid.
    Ik weet van bij mijn eerste zwangerschap dat mijn hcg elke 24u verdubbelde.
    Dus dan zou ik morgen misschien al een hcg gehalte van 16 hebben. Ik heb nu trouwens wel gevoelige borsten wat bij mij wijst op een eisprong of een zwangerschap.

Ik heb gisteren nog een ovutest gedaan ( had deze net ontvangen en wilde deze uitproberen) en deze was niet positief. Er stond wel een streepje op maar niet zo vet als de controlelijn.

Dus concreet is mijn vraag. Denken jullie dat mijn ei al geweest is? Zoja wanneer zouden jullie testen?

Deel Deze Pagina