Hallo dames! Ik kan er niet zo goed wijs uit daarom vraag ik het maar even. Ik hou me temperatuur bij en ik ben altijd om 8 uur uit bed gegaan. Maar deze week temperatuur Ik al om 6 uur. 2 uur eerder. Dat was vanaf gisteren.. Ik had zondag en smiley op me ovu test en ik had savonds ook wat steekjes onderin me buik. Me bmm voel dat hij zacht is een open. Heb ik nu wel mee eisprong gehad of toch niet? Want normaal is me temp na me eisprong ongeveer 36.7 - 36.9. Hoop dat jullie er wijs uit kunnen
Kan me temperatuur ineens laag zijn omdat ik nu eerder uit ben kom of niet? Want weet nu niet of ik wel of geen ei heb gehad
Je temp kan echt met 2 uur ertussen heel veel verschil uitmaken. En bij tempen kijkt zich dat nogal nauw. Voor nu zie ik dan ook geen eisprong. Even kijken wat die de komende dagen gaat doen. Volgende maand (natuurlijk hoop ik dat dat niet meer nodig is) op hetzelfde tijdstip tempen.
Oke bedankt voor je berichtje. Ja ik had vorige week een week vakantie en tempte toen pas rondt 9 uur en daarvoor 8 uur. En nu om 6 uur omdat ik vroeg moet gaan werken. Ik kan er zelf ook geen wijs uit deze maand. Zaterdag kan ik weer om 8 uur temperaturen. Als hij dan hoger is dan heb ik me ei misschien wel gehad. Hoeveel verschil kan er dan tussen zitten met 2 uur verschil?
2 uur kan idd veel verschil maken, ook ik zie voor nu geen eisprong. Hoeveel verschil dat kan geven is voor iedereen verschillend, daar is dus geen antwoord op te geven. Enkele dagen geduld zou ik zeggen....
Me temperatuur is nu wel omhoog gegaan denk wel dat ik me eisprong heb gehad. Alleen vindt het een beetje onduidelijk wanneer ik hem gehad heb. Zondag had ik een positieve ovu test en maandag ging hij iets omhoog en daarna zakt hij weer een sinds dien is hij hoger gegaan wat denken jullie ? En we hebben zondag en dinsdag en gisteren gezellig gemaakt. Zijn dit wel goede dagen geweest?
Zondag + ovutest, dan springt je ei binnen 48 uur erna. Lijkt erop dag het dag 17 is geweest (dinsdag), even ervan uitgaande dat alle temperaturen binnen de tijd vallen. Dat is bij jou echter niet zo. Waarom is alleen dag 17 een open bolletje terwijl je al meerdere dagen 2 uur eerder meet? Vanaf wanneer was dat dat je dat deed? De keren van zondag en dinsdag zijn in elk geval goed geschoten, met name die van zondag
Ow sorry ik zag net ook dat de bolletjes dicht waren dat is een beetje mis gegaan vanmorgen denk ik haha was zo vroeg. Ik heb het nu weer aangepast. Ik was maandag om 8 uur opgestaan en dinsdag tot vandaag om 6 uur. Oke dan hebben we het toch op de goede dagen gezellig gemaakt want hoelang kan zaad overleven?
Nu zet ff een kruis op de zondag maar zondag had ik een positieve ovulatie test? Want zaterdag was hij nog niet positief. Weet iemand hoe dat kan?
Je kunt een fallbackrise hebben gehad. Echter is hij op dag 16 daar niet genoeg voor gestegen denk ik. Ik blijf even bij dag 17, maar maandag kan het beeld ten negatieve beïnvloeden. Maakt niet uit, timing was goed.
Oke bedankt voor je bericht maar was is een fallbackrise? Sorry had ik nog nooit van gehoord haha, gelukkig is de timing goed geweest. Ik denk ook niet dat ik me eisprong op Zondag heb gehad want toen was me ovulatie test pas positief.