Positieve ovulatietest maar geen temp verhoging na 4 dagen

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Kitty1981, 21 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je wel voor het meekijken. Ik ben morgen ochtend erg benieuwd.
    Ik zag dat je een sterretje hebt van 27 weken mag ik vragen wat de oorzaak was. Ik ben zelf ook bevallen van mijn zoontje op 27 weken en na veel ellende en operaties 13 x, is hij nu al een grote jongen van 9. Wel veel complicaties gehad waardoor hij een drain heeft en maar 1 nier, maar verder helemaal gezond en gelukkig.

Groetjes Kitty

2. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Is dit slim om over psoc te beginnen terwijl daar in dit geval totaal geen sprake van is . Mensen schrijven omdat ze in onzekerheid zitten en worden van dit zoor berichtjes alleen maar meer onzeker.

3. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Maak je niet druk je hebt tijdens eens positieve ovu test als je LH hormoon stijgt en dat hormoon stijgt al voor je eisprong. Je eisprong kan 48 uur later pas zijn en dan kan erook pas een stijging komen in temp en vaak kan die ook langzaam oplopen. Maak je niet druk, daardoor stel je namelijk wel je eisprong uit ;)

x

4. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je wel voor je lieve reactie. Ik hoop dat er morgen weer een verdere stijging is.
    Maar idd zon bericht zet je zeker wel aan het denken en in de nog meer onzekerheid. Ik heb zelfs de ha gebeld alleen was de praktijk gesloten.ik wacht het gewoon een verder af. En hou me temp gewoon even in de gaten.
    Xisssss

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Dubbel gepost

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Mijn dochter had een groei achterstand van 6 weken (placenta insufficientie). Ze woog ook maar 390 gram bij 28 cm toen ze geboren was.

7. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeme dat is echt erg om te horen. Ik hoop dat je het een plekje hebt kunnen geven. Mijn zoontje had gelukkig zijn gewicht mee en werdt geboren met een gewicht van 1340gr. Oorzaak was een loslatende placenta.

Ik heb weer getempt vanochtend en me temp was wederom 36.9 en ben weer verder gaan slapen en na 3 uur weer getempt toen was mijn temp 37.2 maargoed ik hou de eerste meting maar aan en ik verwacht dat morgen de temp verder zal gaan stijgen. Althans dat hoop ik. Het is wel om gek van te worden hoor.
    Gelukkig heb ik weer een druk weekeinde dus de dagen gaan wel lekker snel voorbij.

Ik zal morgen weer ff posten wat mijn temp dan is gaan doen.

xissss

8. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ha joh, ziet er goed uit! Hij hoeft niet per se nog verder te stijgen hoor.
    En inderdaad je eerste temp aanhouden, die tweede heeft helemaal geen waarde.

Stippelkruis geeft FF inderdaad als hij meent de eisprong ontdek te hebben, maar dit niet zeker weet. Is hij wel zeker dan krijgt je een doorlopend kruis.

Als morgen je temp weer zo is, dan kun je uitgaan van dag 15.

9. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je wel Dank je wel en nog eens dank je wel Sandana!

Ik ga er idd vanuit dat me ei op cd15 is gesprongen om dan even van mijn vloeistofjes uit te gaan.

Dan zit ik nu op 2dpo en lekker op het wachtbankje.

xxx

10. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Vanochtend weer braaf getempt en ja hoor weer het zelfde als gister 36.9 dit is nu de derde dag op een rij voor deze temperatuur.

Ik weet niet wat het is maar deze maand doet mijn temp wel erg raar. Inmiddels heeft FF wel een stippelkruis gezet op cd 15 als eisprong. Maargoed dat is erg onzeker hij kan ook cd 14 al zijn gesprongen.

We wachten verder maar netjes af. Ik moet wel zeggen dat mijn afscheiding er ook vreemd uit ziet in mijn broekje. Wit/rozig heel licht. Heel erg raar want dit heb ik nu voor het eerst. Het begon gister en vandaag weer en de afscheiding lijkt ook met de dag toe te nemen en is erg plakkerig. Iemand hier een verklaring voor. Want ik kan er geen bedenken want voor de innesteling is het veels te vroeg denk ik. Ik zit nu 10 dagen voor mijn NOD.

Alvast weer bedankt voor het meedenken en adviseren.

Groetjes Kitty

11. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Hoi hier ben ik weer.

Vanochtend weer getempt en eindelijk weer een kleine verhoging nu 37.0.
    Verder gister nog de hele dag dat wit/roze afscheiding.
    Nu sinds een half uur enorme pijn in mijn linkerstok. De pijn is zo hevig dat het naar mijn linker onderrug doortrekt doet echt enorm zeer. Ik weet echt niet hoe ik moet zitten zo pijn doet het.

Ik hoop echt dat deze pijn voor een goed doel is. Ik ga nu even op de bank liggen en neem later wel weer even een kijkje op zp.

Groetjes Kitty

12. Reb

Reb Niet meer actief

Zal met je mee duimen. Ik weet niet wat voor symptomen je normaal hebt na de eisprong?

13. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Reb,

De pijn is inmiddels weggetrokken maar de roze afscheiding is er nog steeds en lijkt steeds meer wateriger te worden en toe nemen in hoeveelheid. De kleur is nog steeds lichtroze. Tijdens de pijn had ik ook last van een trekkende baarmoeder. Ook dit is weg getrokken.

Normaliter heb ik deze symtomen niet na mijn ei. Ik heb dan enkeld last van mijn borsten tot mijn nod. Alhoewel mijn borsten nu steeds pijnlijker worden met de dag en dat heb ik normaal ook niet. Begint normaal van licht naar medium gevoelig maar ze doen nu gewoon pijn.

Groetjes Kitty

14. Reb

Reb Niet meer actief

Jammer :(

15. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    ja idd, zie het

16. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Idd jammer. Ben nu ook 5 dagen te vroeg met me ongi. Dus ik denk dat me lichaam/cyclus gewoon van streek was. Echt raar.
    Maargoed we zitten weer in een nieuwe ronde en tevens de laatste ronde van het jaar. Misschien een kerstcadeau dan.

Wel weer een hoge temp op de derde dag dus het zal idd wel bij mij horen. Waarschijnlijk ben ik een warmbloedig persoon. haha

Thx voor het luisteren en de welgemeende adviesen.

x

Deel Deze Pagina