Nee ... het kan maar hoeft niet. Ook kan een ovutest donker zijn rond je nod zonder dat je zwanger bent. Gebruik de testen waar ze voor bedoeld zijn
doe ik maar op een ander topic had ik geschreven dat mijn ovulatietesten negatief waren terwijl mijn ei nu ergens moest zijn.. en daar zei iemand op, misschien ben je zwanger, vandaar... toch bedankt voor je reactie!
Waarom zou je zwanger moeten zijn als je nu je ei verwacht?? Heb je geen menstruatie gehad of een mega lichte?? Ik vind het een rare uitspraak en zou hier geen moment naar luisteren. Hoelang ben je al gestopt met de pil. Hoelang waren je vorige cycli en op welke dag had je de vorige keren een positieve test??
van aug '14 gestopt, elke maand exact op dezelfde tijd ongesteld 3 dagen ik kon er mijn klok op juist zetten. Vorige maand slechts 1 dag ongesteld en niet fel, en ovulatietest gaf geen ei aan deze week, vandaar... sorry als het onzin is, ik heb pas hier account gemaakt omdat ik zelf hier veel aan heb aan iedereen zijn ervaringen dus dacht ik, ik zet mijne er ook bij, misschien heeft er nog iemand iets aan.... :/
Maar je hebt dus nooit eerder ovu testen gedaan? En hoe lang zijn je cycli geweest en op welke cd zit je nu?? Jouw vraag is/was geen onzin hoor
Jawel vanaf januari en die gaven positief aan wanneer het in principe ook moest, cyclus 28 dagen, normaal zou ik woensdag mijn eisprong moeten hebben gehad, maar de test bleef negatief, gistere ook, ook niets van slijm ofzo te bespeuren. Nog ff wachten, als mijn maand stonden nu weer maar 1 dagje zijn, ga ik wel is een zwangerschapstest doen, heb ze in de kast klaar liggen hoor