Vandaag op dag 14 heb ik een positieve ovutest. Mijn temp is echter nog steeds laag 36.3 (afgelopen dagen tussen 36.3 en 36.5 schommelend) Vorige 3 cyclussen ging temp pas na dag 18 omhoog(36.8, 36.9) Moet ik nu uitgaan van de temp of van de ovulatietest? Gebruik geen kaartjes, in verleden wel gedaan voor gyn. Maar nu weet ik dat mijn temp echt met een halve graad omhoog gaat na eisprong. Alleen nooit ovutesten gebruikt, dus dit is nieuw voor me.
Geen idee, maar je temp hoort laagt te zijn als je een eisprong hebt en dan moet eigenlijk daarna minimaal 3 dagen hoger zijn en hoog blijven als tijdens de eisprong en dan weet je of je een ei hebt gehad. En ik geloof dat de meeste meiden hier zeggen dat als je een posi test hebt dat het ei binnen 48 springt ofzoiets, maar er zal vast nog wel iemand op je vraag reageren. Ik zou in ieder geval nog even klussen. xxx Joyce
Je krijgt eerst een positieve ovulatietest en dan moet je klussen. De temp verhoging komt 1 of 2 dagen erna, soms nog iets later. Je moet dan ook klussen als je temp nog laag is. Dus het klopt helemaal.
ja klopt precies! Je temp stijgt na je eisprong.. en als je een positieve test hebt vind je eisprong ergens tussen de 12 en 48 uur plaats! Dus veel klusplezier!
Ok bedankt dames! Weet ik wat me te doen staat! Ik lijk wel een beginneling, hahah. Maar had nog niet eerder met die testen gewerkt. We sexen regelmatig, dus ik achtte dat niet nodig. Maar was nu toch wel benieuwd of mijn lijf wel normaal werkt, hahaa. We gaan er maar weer voor.