Hallo, Deze maand doe ik elke dag een ovulatie test om te kijken of ik wel een eisprong heb. Zoals jullie op de foto kunnen zien (hoop ik) leek op dag tien een piekje te komen, maar helaas. De test erna was weer licht. Dag 19 werd ook donkerder. Maar helaas. Geen positieve test. Op dag 23 spotte ik een klein stipje bloed. Tot vandaag (dag 31) nog geen positieve ovulatie test. Wat kan ik hier uit concluderen? En is er op deze manier nog wel een mogelijkheid dat ik zwanger zou kunnen zijn? Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Het kan zijn dat je je piek gemist hebt al vind ik ze allemaal wel licht. je zou de volgende ronde misschien ook kunne gaan temperaturen dan weet je (ook al is t achteraf) tenminste zeker dat je m gehad hebt...
Ik test zelf met extra gevoelige testen van sensitest want anders het ik nooit een positieve test. Misschien kan he die eens proberen als je ongesteld geworden bent. Irritant om zo onregelmatig te zijn he?
Zou gaan temperaturen. Over het algemeen is dat een duidelijkere aanwijzing. Bij mij zelf dan niet, haha. Temp sprong alle kanten op. En op dag 31 een bloeding. Zonder duidelijkheid in temperatuur. Paar weken later bleek dat een innestelingsbloeding te zijn geweest en geen menstruatie. Maar ach, ik zal daarin wel zeldzaam zijn.
Deze testen bleven bij mij ook heel licht, zijn die witte sensitesten toch? Ik ben het eens met nicci die gevoelige testen van sensi vond ik ook goed net als die van zwanger en kids. En als die bijna positief waren dan gebruik ik de dure clearblue om het zeker te weten. En temperaturen is ook inderdaaad een goede! Veel succes
Ik vind ze allemaal negatief. Maar misschien is tussen dag 10/11 een piek geweest die je gemist hebt?
Balen zeg zo'n lange lijst negatieve ovusticks. Ik gebruik zelf die van z&k en vind daar altijd een hele duidelijke piek mee. Als ik deze lijst zo zie zou ik zeggen dat je helemaal geen eisprong hebt gehad
Dit zijn testen van de action. Als ik wel mijn piek tussen dag 10/11 zou hebben gehad, dan ben ik nu over tijd toch? Ik zit nu namelijk op dag 32. Nou denk ik niet dat het raak is. Ik heb wat kramp onder in mijn buik al een paar dagen en anders waren waarschijnlijk mijn ovulatietesten nu niet meer negatief. Tenminste, ik heb begrepen dat ovulatietesten bij een eventuele zwangerschap positief kunnen aangeven. Dat zijn die van mij alles behalve. Ja het is zeker kloten zo'n wisselende cyclus. Mijn cyclus was voor de mk hartstikke gelijk en nu zo onregelmatig. Ik heb ook geen idee wanneer ik de volgende ronde zou moeten beginnen met ovu testen. Hebben jullie nog tips?