Hallo meiden. Even een vraagje, Kan bij een ovulatie test het teststreepje veel donkerder zijn als het controle streepje? normaal als ik ovulatie testen deed dan was het bij mijn eisprong dat ze even donker waren, maar nu zat er echt een groot verschil, je zag ze beiden wel heel goed, en het was ook zeker een LH test heb dat namelijk 3x nagekeken. heeft iemand dat van jullie ook gehad?
Ja hoor, ik had altijd dat ze 1 of 2 dagen even donker waren en 1 dag knalde de test streep van mn testje af. Leek net of die al de kleurstof opzoog en er nog een vaal lijntje voor de controle streep over bleef. Betekent dat je piek op z'n hoogste punt is. Veel klus-plezier!
Tot nu toe 2 maanden o-testen gebruikt en beide keren was de test 1 dag donkerder dan de t-streep. En 1 of 2 dagen net zo donker als de t-streep.
Hier knalt de ovutest ook...de teststreep komt meteen in beeld knallen als de controlestreep nog moet verschijnen. De teststreep is dan ook donkerder en dikker dan de controlelijn. heb met clear bleu digital altijd een soort van extra controle en die geeft ook pas bij de knaltest een smiley. liefs