Net een ovulatietest gedaan een echte knaller streepje is donkerder dan de controlestreep (hehe eindelijk) maar goed wij hebben dus gisteren "geklust" normaal gezien doen wij het dan morgen weer om de dag zeg maar maar als wij het morgen doen zijn we dan te laat? Of vanavond nog een keer? Maar ze zeggen dat het zaad dan niet meer goed is? Het is trouwens echt een knaller nog niet eerder gezien zit je dan echt in het midden van je piek of zeg dit helemaal niks?
Bij een echte knaller springt je ei binnen 24-48 uur. Als je gister heb geklust zou ik morgen nog klussen! Succes!
Mij is verteld dat je het best 2 dagen ervoor de dag van ei en de dag erna iedere dag seks kunt hebben. Ze zeggen dat het zaad zich niet hersteld binnen 24 uur maar is altijd nog ruim voldoende aanwezig om een zwangerschap te doen volstaan. De hoeveelheid is minder maar de zaadcellen worden wel bewegelijker als je het iedere dag doet een week voor je ei. Zo ben ik ook van de 1ste aan geteld. Ik heb ook echt veel zin rond mijn ei dus ik geef daar aan toe.
Het verschilt echt per gyn/huisarts. De een zegt elke dag, de ander geeft aan om de dag ivm aanmaak sperma.
Ja ik dacht vraag het ff maar als ik het vanavond doet zit morgen er niet meer in denk ik vriend vind iedere dag teveel.. dan morgen maar komt het ook vast goed!