Hallo Dames, Ik heb Dinsdag 1 Sept een test van Clear Blue gedaan te vroeg. Deze was heel licht positief. Vandaag een test 3 Sept van kruidvat gedaan, eerst niks te zien en keek even later en ziet een heeel licht streepje (had de test uit elkaar gehaald en zag je ook licht een streepje), moeilijk te fotograferen... Iemand ervaring mee?? Ben nog steeds niet ongesteld. Hou alleen bruine afscheiding bij afvegen. Klachten: Hoofdpijn Moe Diarree (heb ik nooit) Lage rugpijn Af en toe trekkend gevoel in linkerlies/schaambot (geen ongesteldheidsbuikpijn) Pukkels Opgeblazen gevoel Snel honger/snel vol Met vlagen misselijk gevoel
Ik zou over een paar dagen nog eens testen. Ik zit in hetzelfde schuitje als jou. Ook dezelfde klachten! Bij mij zijn de streepjes net als de jouwe.
Ooh wat naar.. Ik heb al 2 weken van die streepjes en ben nu 3d overtijd ofzo.. grrr.. Ik weet t ook niet meer..
@2Wonders ben dus niet de enige... Wil er niet teveel aan denken en mee bezig zijn maar heb dan liever een duidelijke niet of wel haha! Dan dit halve net niet net wel gedoe! Jij ook succes over paar dagen!
@Druktemakertje, grrr hoop voor je dat je over een paar dagen een goeie positieve test in handen hebt!
@dolliej zeker heb ovulatietest gebruikt deze gaf op 19 en 20 augustus positief aan .. Ze zeiden van sensitest dat ik 2 Sept dan een test kon doen... Maar misschien nog te vroeg?
Ja, die plustesten van Kruidvat kunnen een indrooglijntje geven. Helaas. Dat zijn wel veelal pennestreepjes die dan zichtbaar worden. Heb ik destijds vaak genoeg gehad met die krengen. Dus als het lijntje op de Plustest van het Kruidvat bij jou wel even breed is als de controlestreep heb ik goede hoop voor je. Ik vind plustesten maar ondingen om af te lezen. Beter kun je de Kruidvat 2 voor 5 euro kopen.
Hij is wel even breed als het horizontale streep alleen wel licht zichtbaar.. Denk dat ik dan ook maar andere ga halen en over paar dagen nog maar keer test. Dankje voor je berichtje! Word er onzeker van die rare testen haha
19&20 aug een posi test dan is je eisprong ws. op 21 augustus geweest. Je zit dan nu op 13 dpo en morgen is dan je nod. Aangezien de testen die je hebt gedaan behoorlijk gevoelig zijn (en als je ei echt op de 21e was) weet ik niet of je zwanger bent. Met 13 dpo hadden deze testen best wat duidelijker moeten zijn.
Ps. Het was handiger als je dit gewoon in je reeds op 1 sept gestartte topic had gevraagd Meerdere topics openen over hetzelfde wordt voor ons behoorlijk onoverzichtelijk