Niet normaal?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sugarblossom, Aug 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Ik heb vandaag zo'n erge pijn zo'n stekend gevoel onderin en in m'n onderrug :( (vanacht ook zowat en gistermiddag wat steken) ... herkenbaar bij iemand? Ik was gaan uiteten en tijdens het eten werd het nog erger gewoon of ben ik de enige die hier met tranen in m'n ogen zitten van de kramp na 4 dagen eisprong? Laatst was het gewoon sneller weg die kramp maar nu het zo erg dat ik niet eens meer kan bukken! Ik raak echt lichtelijk in paniek nu of ik wel niet langs de dokter moet gaan.. het is niet te harden. En sorry voor mijn gezeur, ik weet geen raad meer! Iemand tips voor verlichting in onderrug en onderin bij m'n buik? :( Is dit trouwens ook geen innesteling ofzo? Nou ik weet het niet meer.

2. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    dat is niet helemaal normaal hoor zon pijn dat tranen in je ogen springen
    als ik jou was, zou ik dus even contact opnemen met de huisartsenpost of zo.. wie weet is het je blinde darm of weet ik veel wat.

3. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dat klinkt idd niet goed !mis wel je blindedarm net al limmeke zegt even naar de huisartsen post.

Sterkte ermee knuf.
    Hou je ons op de hoogte van hoe en wat.

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Het gaat weer een beetje goed gelukkig! Ik kijk het morgen nog even aan. Heel erg bedankt en voor de knuffel ^.^

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoe weet je zo zeker dat je 4 dagen geleden je eisprong hebt gehad?
    Heb je ovulatietesten gebruikt of ben je uitgegaan van je banner?
    Dat laatste moet je juist NIET doen, want dat is slechts een indicatie.
    Bovendien ben je nog maar vrij kort gestopt met de pil. Je kunt nog last hebben van onregelmatige cyclussen (ondanks dat je eerste cyclus misschien wel netjes na 28 dagen begon.)

Het kan dus heel goed zijn dat hetgeen wat je nu voelt, je eisprong is!
    Sommige mensen lopen dan ook krom van de pijn.

6. nelta

nelta VIP lid

Apr 28, 2009
    18,625
    9,137
    113
    Female
    Rotterdam
    Toen ik net gestopt was met de pil, had de eerste keer ook heel erg last van mn eisprong. Voordat ik aan de pil ging nooit last van gehad. Duurde een zo'n 2 uur; pcm en ibuprofen hielp niet echt.
    Het schijnt dan zo te zijn dat het eitje niet goed los springt, dacht ik.
    Maar iig het was die ronde wel raak en zie mn banner ;)

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Heb dinsdag een hele postitieve ovulatietest gehad (test streep was donkerder) en heb hem de dag erna echt gevoeld. Nee haha dat doe ik gelukkig ook niet.. van de banner ga ik niet van uit ;) Bedankt voor het reageren.

8. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Pff lekker gevoel is dat he? Not!! ;) Ben blij voor je dat het raak was.. :p Gefeliciteerd!

9. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Ik heb met me spiraal toen der tijd ontzettend veel last gehad tijdens mn periode van heel hevige krampen dat ik lag te janken, dat was ook zeker niet goed.
    Toen ik weer over ging naar de pil ging het prima, toen leek het ook ineens allemaal minder erg..
    Met de innesteling heb ikzelf niets gevoelt en gemerkt.. geen bloedverlies of wat dan ook..
    Ik hoop dat je je snel beter voelt meis!:)

10. iris85

iris85 Lid

May 14, 2010
    47
    0
    0
    onderwijsassistente
    Groningen
    Ik had ook precies hetzelfde! Ik ben na 8 jaar pilgebruik gestopt en heb toen de eerste 2 keren erg veel last gehad. Wel grappig om te vertellen: Had er al een paar dagen last van, maar op vrijdag was het het ergste en toen ik wilde opstaan van de bank keek ik met een pijnlijk gezicht. Dit zag mijn vriend en die zei; dit is niet normaal meer, waar heb je die pijn? Nou aan de rechterkant onderin. Hup google aan en ff speuren. We kwamen dus ook op blindedarmontsteking uit en schrok me rot...ahhh bijna altijd te verhelpen met een operatie! Ik ben helemaal niet van de ziekenhuizen..Dus bellen met de huisartenpost en de zuster zei; neem ook maar een plasje mee. Daar aangekomen heeft ze meteen getest en het was geen bevruchting. Toen met een eendenbek naar binnen, er was gelukkig niks te zien. Ze dacht dus aan ovulatiepijn. Die maandag wel ff naar de dokter gegaan en die heeft aan me buik gevoeld en zij bevestigde hetzelfde. Dus ik ga me niet meer druk maken over een blindedarmontsteking! Vanaf me 16e al aan de pil gegaan dus die pijn was me erg onbekend haha..zo voelt gewoon vrouw zijn! Zonder die troep in me lijf voel ik me zoveel beter. Veel minder stemmingswisselingen, meer energie, gewoon vrolijker :)

Hebben jullie hetzelfde?

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Wat vervelend voor je ook!! :( Heb het gevoel alsof ik gister dat innesteling gehad heb... maar goed dat je er niks van voelt! Dankjewel! Het gaat gewoon weer goed nu met me :p tot nu toe!

12. nelta

nelta VIP lid

Apr 28, 2009
    18,625
    9,137
    113
    Female
    Rotterdam

Ja idd, zonder pil ben ik een stuk gezelliger ;). Ik was alleen wel bang toen dat ik elke maand zo'n last zou hebben van mn eisprong. Sindsdien heb ik volgens mij nog geen eisprong gehad. (geef nog BV en nog niet ongesteld geworden) Dus dat is nog even afwachten.
    Voordat ik aan de pil ging trouwens nooit last gehad van mn eisprong en ik heb maar ruim een jaar de pil geslikt.

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Ik heb ook zo'n rot gevoel gehad al die jaren toen ik nog aan de pil zat. Heb de pil 7/ bijna 8 jaar geslikt en nu ik ben gestopt ben ik minder gestresst en voel ik me veel beter!! ;)

Share This Page