Beste dames, Ik heb vorige week woensdag mijn eisprong gehad, en vandaag eens een ovulatietest gedaan en hij blijft naar mijn weten behoorlijk positief... Heb sinds vandaag wel eens wat lichte krampen kan dit de innesteling al zijn of is het daar te vroeg voor? Heb 2 foto's van de testen bijgevoegd. De eerste foto is tijdens mijn ovulatie en die 2de is van vandaag.
Misschien een testje doen, bij sommige word de ovu wat positief bij en zwangerschap... Wil je niet blij maken, maar wie weet...
Nee hoor, kruidvat testen geven altijd een duidelijke 2de lijn. Daarom oom niet de meest favoriete test hier op zp.
Van de week heeft een van de leden hier geschreven over een positieve ovu test en vervolgens testen ze positief met zwangerschapstest... Dus het kan echt, maar gebeurt natuurlijk niet bij iedereen... Kun je een ovulatietest als zwangerschapstest gebruiken?
Daar heb ik indd vaker van gehoord, omdat het verschil tussen HCG en LH niet zo groot is. Als ik nu zou testen dan neem ik aan dat er niks uit komt, omdat het toch tever voor mijn NOD is?
Ik heb ze van zelfovulatietesten.nl deze werken goed... Kan ze namelijk checken met echo's in het ziekenhuis en ik check ze met de smiley van cb (gewoon omdat ik zo'n neuroot ben ) en die kloppen altijd...
ga een testje wagen wie weet... maar het kan ook zo zijn dat je veel later positief test met een zwangerschap test omdat het hgc anders gemeten wordt met een zwangerschap test...
Kan wel ja, maar op 5 dpo?.... Nee dat lijkt me niet, sorry. Ik zou nog minstens 6 dagen wachten met een zw.test.