Hoi allemaal... Ik ben eind oktober gestopt met de pil en 31 oktober ongesteld. Nu zit ik op 1e menstruatie te wachten maar voel me net als bij vorige zwangerschap dus vanavond toch test van action gedaan en die werd positief binnen de tijd. Niet knallend maar duidelijke roze streepje. Aangezien ik graag duidelijkheid wil een uur later clear blue digital gedaan en kreeg niet zwanger... Iemand hier ervaring mee? Ik ga morgenochtend nog een keer testen maar dit is ff erg frustrerend. Groetjes laura
Ik had überhaupt geen positieve test verwacht haha,maar deze onzekerheid is wel irritant... Hij laad de foto niet... De streep is licht maar zeer duidelijk, zal toch nog weinig hcg zijn? Of geeft action dusdanig valse uitslagen?
ik test met action tot nu toe altijd negatief en spierwit volgens mij is dit niet vals want ik zie indd wat en het is mooi roze
Ik heb idd ook al eens spierwit getest, dus schrok hiervan haha maarja was fijn geweest als clearblue ook meewerkte... Hoop morgenochtend op andere uitslag van clearblue!
Voor je NOD kan je sowieso beter met ochtendurine testen.. zeker met die digitale Had je met of zonder indicator? Zonder hebben namelijk vrij veel hcg nodig
Woehoe net weer getest en zwanger! Bizar dat ik mijn eerste kindje via iui kreeg, de tweede kwam wel spontaan maar met lange cyclus en nu de derde direct na stoppen met de pil! Raar lijf maar zoo blij Grrrr foto lukt Niet, hij laad niet...