Hallo iedereen, Mijn tweelingzus is al 4 dagen over tijd. Ze heeft nu net een test gedaan van de kruidvat maar hij is super licht. Wat denken jullie? Ik heb een foto toegevoegd. Nu gaat ze morgenvroeg opnieuw testen maar eigenlijk kan ze niet wachten. Ik hoop het zo voor haar!! Xx
Voor 4 dagen na nod vind ik het wel een erg licht tweede streepje. Zo was die bij mij op 11 dpo. Wel maakt de ene vrouw natuurlijk later hcg aan dan de ander of misschien heeft ze een latere eisprong gehad? Ik hoop het voor haar en duim mee!
weet ze precies wanneer haar ei was? enne ik was op nod ook pas 12 dpo hoor korte lf... maar hij is iig positief!
Haar ei was 18/19 april. Toen ik zelf zwanger was had ik ook best een licht streepje maar vond deze wel heel licht maar volgens mij maakt dat niet uit voor het resultaat ofwel? X
Hij is wel positief! Weet ze zeker dat ze toen haar ei heeft gehad? Want hij is wel erg licht voor 4 dpo. Ik denk dat haar ei toch later is geweest(of een late innesteling).
nouja een eisprong kan alleen opgespoord worden via tempen of ovutesten (eigenlijk is combi het meest betrouwbare). anders is ie wel erg licht, qua termijn moet het vaak wel kloppen namelijk (kan namelijk anders wijzen op complicaties) maar goed als ze niet 100% zeker is ga ik ervanuit dat gewoon vanuit dat ze idd pas 11dpo ongeveer is nu
Ik weet niet of ze dat zeker weet. Nu moet ze nog Maar een nachtje slapen en dan nog een test doen met ochtendurine. Vind het zelf ook spannend voor haar 😊
Het kan hoor de een maakt sneller hcg aan als de ander. Ik zie hem spannend vast voorzichtig gefeliciteerd
Ze heeft vanmorgen nog een clear blue test gedaan en is zwanger 😄😄 Zo leuk voor d'r ik ben nu zelf 32 weken zwanger dus verwachten we nu nog een kleintje meer 😄