M'n vriendin twijfelt of ze zwanger is. Ze had de test weggegooid maar twijfelt toch. Is dit een indrooglijntje of is ze zwanger? Wat denken jullie? Het is een supermarkt zwangerschapstest
Zie een lichte in droger. Maar zou er zeker nog een test achter aan gooien 2 bij kruitvat voor 5 euro prima dingen.
Sorry! @einad nee een streep alleen. Deze twee foto's waren na de afleestijd maar ervoor was dit net zo zichtbaar als op deze foto's!
Ik zie wel een streepje, maar zou sowieso dan morgenochtend nog eens testen. Ik vond die kruidvattestjes ook fijn, 2 voor 5 euro, cassette-testje waar je met een pippetje urine op druppelt. Dus morgen eentje, en dan bv overmorgen ook nog.
Als je zo moet koekeloeren om een streep te zien... Doe gewoon een nieuwe test en anders nog paar dagen wachten. En je topic laten verplaatsen maar dat wist je wel natuurlijk.
Ze heeft net nog Kruidvat test gedaan, zie foto. Binnen afgelezen tijd was dit het resultaat. Zwanger of indroogsteeepje? Zij zegt: streep is streep. Ik ben het deels daarmee eens maar streepje moet toch blauw zijn hoe licht dan ook? Wat denken jullie?
De dames hier bedoelen een andere kruidvat test die van 2 voor 5 euro. Die zijn het gevoeligst namelijk. Lijk wel een heel licht lijntje te zien maar het is afwachten. Wanneer zou ze ongesteld moeten worden?
Een implanon werkt doorgaans prima. En de kruidvat plus testen geven vaak een vaag plusje. Ik adviseer net als de rest om een kruidvat 2 voor 5 euro te doen. Die zijn veel betrouwbaarder dan deze testen.
Deze test (en de vorige) zijn negatief. Er moet echt een brede blauwe streep komen. Op de eerste test is het een pennestreep en op de 2e test is het grijs en smal. Beide dus negatief.