Even mijn verhaal kwijt. 28/12 heb ik voor het eerst een cryo tp gehad in eigen cyclus (dus zonder hormonen/medicatie) De cryo was op dat moment 6 dagen oud. Op 1 januari heb ik voor het eerst licht positief getest. 2 januari (11 dpo) een mooie duidelijke kv 2v5 Vandaag 13 dpo maar de kv is niet donkerder maar juist lichter Beiden met ochtendurine getest. Bovenste is van zaterdag, onderste van vandaag
Pfoe wil je niet zomaar ongerust maken. Maar bij mijn mk voor mijn zoon was het geen goed teken Hopelijk heb je gewoon ff een hcg dip.
Ik ga er zelf van uit dat het niet goed zit. Heb helaas al ervaring. Door een translocatie heb ik een verhoogd risico op miskramen. Maar nu hebben we pgd gedaan (embryoselectie) en dan verwacht je het toch eigenlijk niet
Helaas was dit bij mij ook slecht nieuws 😔 Ik hoop voor je dat de lijntjes komende dagen duidelijker worden
Oh, nee... Adriana... Dit ziet er inderdaad niet heel hoopvol uit. Bah... ik had dit niet verwacht eigenlijk na die mooie test van 2 dagen geleden... Hele dikke knuffel.
Het kan nog twee kanten op. Las afgelopen week nog een topic waarbij hij alsnog opliep. Geen bloed is een goed teken!
Waar de teststreep lichter is, is ook de controlestreep veel lichter. Hcg verdubbeld iedere 48 tot 72 uur. Als jij iets langzamere hcg opbouw hebt dan hoeft er niets aan de hand te zijn. Heb je vanmorgen nog getest?
En mijn rijtje (onderste van vandaag) Ik ga vanmiddag bloed laten prikken en donderdag ook. Dan heb ik in elk geval donderdag zekerheid
Bijzonder, maar het kan wel. Misschien was je urine minder geconcentreerd die keer dat het streepje lichter was? Ik hoop dat de lijn nu zo doorgaat! In ieder geval Gefeliciteerd!