Positieve ovulatietest, negatieve zwangerschapstest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door truus81, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Tot april 2014 altijd normaal. 28 tot 32 dgn toen zwanger maar eind mei begin juni operatie ivm bbm zw. Toen een aantal mndn niet normaal maar de laatste 2-3 mndn wel "normale" duur voor mij maar maar minimaal bloedverlies....

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Misschien zijn deze testen bagger ;)

3. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Ik hoop het... Ben bang van niet. Ik hoop vooral dat iemand zich hier in herkent en wellicht me wat meer kan vertellen

4. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Ik ga donderdag naar de huisarts. Lange positieve lh waarde op meerdere momenten in je cyclus is niet "normaal". En word zelf gestrest van al dat testen en die onduidelijkheid. Keep u posted :) dank je wel iig zover

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

Had je nog getest?
    Em hoe lang gelden had je de bbz?

6. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Ja vanmorgen zwangerschapstest was negatief en volgens eerste lh piek nu op nod dag30 van mijn cyclus (ongeveer). Verder heel t weekend dikke positieve ovulatietesten

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

Leg eens al je testen onder elkaar en maak eens een foto als je wilt ;)

En wanneer was je bbz?

8. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    En o sorry. In april zwanger. Half mei miskraam van vruchtje in de baarmoeder en begin juni spoedok want bleek er nog 1 in de eileider te zitten :( re eileider is weggehaald met 10-11 weken zwangerschap

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Heftig :(

En daarna gewoon mooie cyclussen gehad? En welke zwschapstesten gebruik je?

10. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Heb ze vanmorgen allemaal weggegooid en de huisarts gebeld want was mezelf echt n btj gek ah maken. Ah begin van dit topic staan 2 foto's zo blijven ze eigenlijk al dagen. Zal vanavond nog eens testen als ik thuis ben. Benieuwd wat t dan weer is.... Of wachten tot donderdag???

11. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja ik weet njet of die testen wel zo goed zijn. Je zou eens een ander merk moeten proberen en kijken of die ook knalt.
    Zwangerenkids is bv fijn ;)

Ik ben bang dat je ha niet zo veel voor je kan doen :(

12. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Na 2 "verstoringen" 3 van respectievelijk 29-31-30. Laatste 2 maar paar 2 dgn ongesteld zonder stolsels... Hoezo herken je het? Van kruidvat en van testpoint. Beide negatief. Of tuur wat nooit oploopt maar had ik maand ervoor ook.

13. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Als je NOD is kun je het beste een cleaurblue digital doen met weekindicator. Als die ook negatief blijft zou ik van je ei uitgaan.

14. Jolina

Jolina Niet meer actief

Dus de kruidvat is niet positief ?

15. Jolina

Jolina Niet meer actief

Het gaat er inmiddels meer om dat ze positief blijven ;)

16. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Vorige ronde van kruidvat gebruikt maar toen ook veel onzekerheid over zowel ovulatie als zwtesten. Vandaar een ander merk gekozen. Zwanger kids nog niet gehad das een goeie tip. Huisarts kan wel bloedonderzoek laten doen of er bv geen sprake is van n echt verhoogde lf waarde zoals je die kunt zien bij vervroegde overgang of pcos. Daar maar eens beginnen

17. Jolina

Jolina Niet meer actief

Dat doet volgens mij een gyn ;) niet?

Maar de vorige rond had je niet constant knallers toch? Dan zal je vast geen Pcos hebben, ik denk dat deze ovu te gevoelig zijn voor jou ;)

18. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Haha ja exact! Heel veeeel de verkeerde positieve testen idd ;)
    Met kruidvat ook al snel positieve ovu en twijfels wel of niet maar liet me meer leiden door tijd en slijm. Ovu slechts ter ondersteuning. Nu ben ik net voor nod gaan door testen met ovu testen omdat ik pijn en slijm
    Kreeg donderdag. We zullen zien. Denk dat je gelijk hebt. Maar ben bijna 34 en wil niet te lang wachten met wat onderzoekjes ;)

19. Jolina

Jolina Niet meer actief

Oh ja ik snap je;)

Nou ik hoop dat de ha je wilt helpen.... Duidelijk zijn dat je hulp nodig hebt;)

Had je er lang over gedaan om zwanger te worden met de bbz?

20. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    image.jpg
    Zo thuis... En test wederom positief... Het wordt bijna lachwekkend. De eerste keer was ik in 1 x zwanger zonder poeha, testen, stress etc. De wens om zwanger te worden bestaat al jaren. Op mijn 31ste bewust gekozen voor eindigen relatie na 8 jaar omdat hij maar bleef twijfelen over wel/geen kinderen. Op mijn 32ste mijn huidige lieve vriend ontmoet (kende hem al jaren trouwens haha) en op mijn 33ste voor het eerst zwanger. En hopelijk op mijn 34ste moeder :)
    Is het bij jou makkelijk verlopen?

Deel Deze Pagina