Positieve ovulatietest, negatieve zwangerschapstest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by truus81, Nov 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,479
    8,738
    113
    Hoezo zo'n opmerking? Helemaal geen opmerking.
    Volgens Beckje was de test negatief. Moonlight reageerde daar met een grapje op dat ze de test vast ondersteboven bekeek. En ik grapte terug, komt vast door de hormonen, omdat Beckje zwanger is. Maar grapjes maken is not done merk ik.

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Jeetje je zou toch denken dat je zwanger bent man!
    Is toch te gek dit....;)

Hier ben ik op mijn 24ste voor het eerst zwanger geraakt. Toen bevallen van een dochter, 2 jaar later weer een dochter.

Toen helaas een mk en nu een zoon van 9,5 maand.
    Altijd vrij snel zwanger geraakt, wat dat betreft veel geluk gehad altijd.

Maar ik weet even niet of je het al had gezegd... Maar welke hcg test heb je gebruikt?

3. truus81

truus81 Bekend lid

Sep 22, 2014
    778
    0
    0
    Ja er is geen touw aan vast te knopen he. Net nog maar n kV zt gedaan maar ze zijn witter dan wit. Als mijn ovu test zo reageert op Hcg zou je nu toch ook echt wat moeten zien op een zt. Voel me ook niet zwanger en ook niet ongesteld.
    De huisarts was heel lief en altijd meewerkend dus komt wel goed voor donderdag.
    Wat fijn dat jullie samen zo gezegend zijn met 3 mooie zwangerschappen en kindjes :) komt er nog een vierde? ;)

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Echt jammer :(

Ja zo gezegend! Uhmmm nou ik wel mijn man weet het nog niet, al zijn we niet altijd even veilig dus het zou zomaar kunnen dat nm 4 onderweg is:)

5. truus81

truus81 Bekend lid

Sep 22, 2014
    778
    0
    0
    I love grapjes en begreep hem haha. Maar ben ook vooral blij met de comment van haar zodat ik niet de enige ben met een stuiterende lh piek ;)

6. truus81

truus81 Bekend lid

Sep 22, 2014
    778
    0
    0
    Haha dat wordt een mooie surprise voor Sinterklaas dan!

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hahaha ja zou zomaar kunnen :p

8. truus81

truus81 Bekend lid

Sep 22, 2014
    778
    0
    0
    Donderdag bij de huisarts geweest. En bloed laten prikken afgelopen vrijdag. Mijn lh blijkt verhoogd. Deze is 13 en mag eigenlijk maar 8 of 10 zijn maximaal. Vandaar al die positieve testen. Nog steeds niet ongesteld. Maar moet het wel worden (zere knal tieten) dus waarschijnlijk die donderdag daarvoor toch ook echt een eisprong gehad. Wel te laat maar toch... Ik word naar de gynaecoloog gestuurd maar weet allemaal niet wat er van te denken. Kent iemand dit?

9. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    3,018
    64
    48
    Female
    Hilversum
    Jeetje das wel raar en heftig tegelijk zeg.. denk je zwanger te zijn... en komt het door zo iets sterkte!!!

Share This Page