Hoezo zo'n opmerking? Helemaal geen opmerking. Volgens Beckje was de test negatief. Moonlight reageerde daar met een grapje op dat ze de test vast ondersteboven bekeek. En ik grapte terug, komt vast door de hormonen, omdat Beckje zwanger is. Maar grapjes maken is not done merk ik.
Jeetje je zou toch denken dat je zwanger bent man! Is toch te gek dit.... Hier ben ik op mijn 24ste voor het eerst zwanger geraakt. Toen bevallen van een dochter, 2 jaar later weer een dochter. Toen helaas een mk en nu een zoon van 9,5 maand. Altijd vrij snel zwanger geraakt, wat dat betreft veel geluk gehad altijd. Maar ik weet even niet of je het al had gezegd... Maar welke hcg test heb je gebruikt?
Ja er is geen touw aan vast te knopen he. Net nog maar n kV zt gedaan maar ze zijn witter dan wit. Als mijn ovu test zo reageert op Hcg zou je nu toch ook echt wat moeten zien op een zt. Voel me ook niet zwanger en ook niet ongesteld. De huisarts was heel lief en altijd meewerkend dus komt wel goed voor donderdag. Wat fijn dat jullie samen zo gezegend zijn met 3 mooie zwangerschappen en kindjes komt er nog een vierde?
Echt jammer Ja zo gezegend! Uhmmm nou ik wel mijn man weet het nog niet, al zijn we niet altijd even veilig dus het zou zomaar kunnen dat nm 4 onderweg is
I love grapjes en begreep hem haha. Maar ben ook vooral blij met de comment van haar zodat ik niet de enige ben met een stuiterende lh piek
Donderdag bij de huisarts geweest. En bloed laten prikken afgelopen vrijdag. Mijn lh blijkt verhoogd. Deze is 13 en mag eigenlijk maar 8 of 10 zijn maximaal. Vandaar al die positieve testen. Nog steeds niet ongesteld. Maar moet het wel worden (zere knal tieten) dus waarschijnlijk die donderdag daarvoor toch ook echt een eisprong gehad. Wel te laat maar toch... Ik word naar de gynaecoloog gestuurd maar weet allemaal niet wat er van te denken. Kent iemand dit?
Jeetje das wel raar en heftig tegelijk zeg.. denk je zwanger te zijn... en komt het door zo iets sterkte!!!