Hoi hoi, Ik had zojuist een foto geplaats,maar ik zie dat het eigenlijk in dit forum moet. Hier dus nogmaals. ohh men ik weet het niet hoor. Zie ik nu wel of niet een streepje?. Zojuist een test gedaan. op de test stond bij voorkeur met ochtendurine,maar dat is dus niet gedaan, aangezien het nu al avond is. Zou dit invloed kunnen hebben op de test. En wat denken jullie van de test?? wel of geen streepje? wel of niet zwanger??
Kan ik nu morgen gelijk opnieuw testen??? met die van kruidvat 2 voor 5?? of langer wachten? jeetje ik kan vanavond al niet meer slapen denk ik??
zie wel iets heeeel lichts. zelf ken ik deze test niet. meschien over 2 dagen voor de zekerheid opnieuw testen
volgens mij zie ik een licht streepje welke test is het? neem anders even een foto zonder het plastick, dat kan je eraf slopen als het goed is, dan zie je het stukken beter ....... en dan even je fototoestel op dat bloempje zetten, macro,.... kan je heel ver inzoomen ben wel benieuwd alvast kleine felicitatie liefs Muis
ik zie wel een vaag streepje, maar kan de foto/schaduw zijn... spannend zeg!! wanneer was/is je NOD? morgenochtend nog es proberen, als het dan positief is zie je het vast beter.
wat voor test is het? je kan mogen kruidvat doen hoor! kan nu zelfs nog wel, als je clear blue ofzo hebt gedaan net zeker, want kruidvat 2 voor 5 is echt super gevoelig!!!!!!
De test heb ik al weggegooid in de prullenbak, dus die kan ik er niet meer uithalen om het plastic er af te halen. morgen ochtend ga ik gelijk naar de kruidvat nieuwe testen halen en natuurlijk houd ik jullie op de hoogte. ohh ik vind t zo spannend, ben zo bang voor toch alsnog een teleurstelling
ik zie een streepje op deze test en kruitvat is super gevoelig , ik had een duidelijk streep 5 dagen voor nod dus zal het op die nog beter te zien zijn spannend, ik ben benieuwd naar je volgende test spinnekop
Apothekers zwangerschapstesten. roze doosje. bij de apotheek gehaald, al ff geleden hoor. maar bewust daarstraks wel naar de houdbaarheidsdatum gekeken en dat was mei 2010
oke, nou meid... dan denk ik dat je zwanger bent hoor!! helemaal als je savonds hebt getest! die testen zijn namelijk niet heel erg gevoelig, en geven in ieder geval niet vals positief!! (zoals predictor en sensitest wel es doen) Ik denk dat als jij morgen met ochtendurine test met die 2 voor 5 euro,.... dat je een duidelijk streepje ziet hou je ons op de hoogte??? spannend joh.. ik ga heeeel hard duimen voor je en stuur je vast wat digitale HCG-tjes toe
bedanklt voor je berichtje. Lief dat je gaat duimen. Ohh ik ben zo benieuwd. ben een erg onzeker type en nu zo bang voor een teleurstelling. en als ik zwanger zou zijn weer bang dat t mis gaat. Jeetje, echt erg allemaal, mocht ik zwanger zijn, wil ik t het liefste nu al van de daken schreeuwen!!!!!
Lief van je, maar helaas kom uit de buurt van Breda. morgen gewoon vroeg naar de kruidvat. hmmmm shit het is maandag, de kruidvat gaat pas smiddags open en dan moet ik werken
heb ff gekeken voor je, maar zijn ook kruidvats daar die om 9 uur open gaan, of om 10 uur of half 11!!! Openingstijden Kruidvat, alle vestigingen op de kaart! spannend joh! gewoon even halen.... zeg je maar dat je iets later komt hihihi.... en anders stuur ik je m wel op. heb je m dinsdag in de bus als je niet de kans hebt om hem te kopen en je schrijft dat je bang bent dat het weer mis gaat... heb je mk gehad dan? heel naar man ,als dat zo is.... ik ga voor je hopen dat er een heel mooi beebje in je buik zit!!