Hoi! Wij zijn ondertussen bijna 1.5 jaar aan het proberen voor een 3e. We zijn doorverwezen naar het centrum voor kinderwens. Donderdag hebben we de eerste afspraak en ik merk dat ik er best tegenop zie. Weet iemand een beetje wat ik kan verwachten? Ik heb een tijd geleden een inwendige echo gehad, maar daar kwam niets bijzonders uit, behalve dat ik een niche heb van de eerdere keizersnedes. Ik hoop dat ik er ik er minder tegenop zie als ik weet wat ik kan verwachten...
Ik heb vorige week Maandag een eerste consult gehad met een fertiliteitsarts via de webcam. Ik moest vooraf een vragenlijst invullen. Die hebben we doorgenomen, ze heeft nog aanvullende vragen gesteld en ik had de kans om vragen te stellen. Bij mij is nou afgesproken dat ik zodra ik een positieve ovulatietest heb het zkh bel. Dan worden er voor een week later afspraken gemaakt om een echo te maken en om bloed te prikken op progesteron waarde en bloedstolling om te kijken of dat goed is en dan wordt er vanuit daar verder gekeken. Ik was ook behoorlijk zenuwachtig. Vond het best 'lastig' om toe te geven dat het maar niet lukt en de keren dat het wel lukte het misging. Maar uiteindelijk is dat eerste gesprek me echt meegevallen. Hele aardige arts. En nu vind ik het vooral fijn dat ze mee gaan kijken. Heel veel succes!
Geen ervaring mee. Maar ik wens je veel succes. Open mind, laat het over je komen. Ze gaan je hopelijk kunnen helpen.
Wij moeten erheen. Tijdens het maken van de afspraak zei ze iets over een vragenlijst inderdaad, maar die heb ik niet gehad? Ik had maandag een positieve ovulatietest? Misschien kunnen ze dan al iets? Ik merk dat ik er naar uit keek om uit te zoeken wat er aan de hand is. Nu krijg ik gek genoeg het idee 'laat ons maar verder proberen' ofzoiets. Het voelt als falen ofzo. Plus dat er steeds meer leeftijdsverschil komt met de andere twee dat ik soms denk 'laat maar zitten' maar als ik denk aan stoppen word ik verdrietig. Ik ga alle kanten op met m'n gevoel. Moeten we dan maar tevreden zijn met de twee jongens die we hebben? Ik ben nerveus....
Misschien krijg je de vragenlijst net voor je afspraak? Anders even bellen. Ik snap je gevoel wel. Het is ook niet niks...