weet iemand of het uit kan maken als de man twee ongelijke teelballen heeft? en uit naam van mijn vriend of er toevallig meer mannen zijn die dit hebben Groetjes Jinky
Volgens mij komt dat heel vaak voor. (Alsof ik er heel veel gezien heb, nee dat valt gelukkig wel weer mee).
mijn vriend zijn ballen zijn ook niet evengroot hoor maar werken doen ze blijkbaar prima want ben alweer 20 weken zwanger
Heb ooit een reportage gezien over teelbalkanker... ongelijke teelballen is geen enkel probleem. Het wordt maar gevaarlijk wanneer één van de teelballen plots enorm in omvang gaat toenemen. Dan moet je zo snel mogelijk laten onderzoeken.
Is net als met borsten denk ik...wel eens twee gelijke gezien? Niet erg denk ik dus...eerder normaal. Extreme verschillen daargelaten
Inderdaad is een verschil in grootte tusen de twee teelballen niet erg. Het is zelfs meer regel dan uitzondering, zolang het verschil niet t extreem is is er in principe dus niks aan de hand.
alle teelballen hangen ongelijk anders kletsen ze tegen elkaar en dat kan behoorlijk pijn doen. het is dus eigenlijk een vette luxe ongelijke ballen te hebben anders moest je nog voorzichtig lopen ook als man zijnde ... hahahah liefs dionne