hoi meiden ik heb 2 of 3 maart mijn eisprong gehad en 9 maart verloor ik een beetje roze bloed bij het afvegen. ik denk dat dit een innestelingbloeding is geweest heb het dag daarna nog 1x gehad en daarna niet meer. nou vroeg ik me af wanneer je positief zou kunnen testen na een innestelingsbloeding?ik kan er niet veel over vinden is dit altijd 7 dagen of toch eerder of nog veel later? wie heeft dit ook gehad?
Weet niet hoe het zit of een snelle of late innestelling er mee te maken kan hebben met sympthomen of de test
Ik had 2 weken terug ongeveer mijn eisprong, vorige week woensdagavond had ik tijdens afvegen bruin bloed, 1malig. Zaterdag testte ik positief met kruidvat 2v5 en gister met clearblue digitaal. Spannend! Ga voor je duimen!
Tijdens mijn vorige zwanerschap had ik op 7 dpo een innestelingsbloeding, 11 dpo testte ik positief. Hopelijk heb je snel een positieve test!
thalitatje tnx! en jij gefeliciteerd!! dus bij jou was het 4 dagen na de innesteling test positief? ik zou donderdag of vrijdag mijn nod hebben dan ga ik testen!
Ik zou zeggen gooi er een testje tegenaan als die negatief is of lichte streep test donderdag nog een keer!! Klinkt positief innestelingsbloeding heb je sympthomen?
mamava mijn nod is donderdag of vrijdag a.s. bloembie jij dus ook al 4 dagen later. ik ben echt benieuwd ik voel me wel zwanger maar ja ik weet dat het ook kan tegenvallen als het niet zo is pfff...
mamava ja ik voel me misselijk met vlagen,steekjes in buik soms ook in borsten en dan van het weekend dat roze bloed bij afvegen.
hihi ben benieuwd!! houd je topic in de gaten Ga maandag of dinsdag testten tenzij ik echt meer last krijgt van me (.)(.) en me gevoel nog zo is dan test ik het weekend! ben normaal nooit vd vroege testen hihi aangezien hier 1x geklust heb 16 uur voor eisprong is de kans natuurlijk wel aanwezig maar lang niet zo groot als om de dag athans dat vind ik of het zo is weet ik niet