Als je cyclus echt dan ook echt onregelmatig is zou je etos zwanger worden pillen kunnen gebruiken om je cyclus weer op pijl te krijgen MAAR er is een kans aanwezig dat je cyclus nog langer duurt verder zou ik zeggen begin met ovu testen om je ei op te sporen en verder proberen los te laten is je cyclus regelmatig? zelf heb ik altijd volle 7 dgn ongi en andere maar 3 of 5 dat mag niks uitmaken
Cyclus is niet helemaal regelmatig, daarom gebruik ik inderdaad ovulatie testen. Ik weet dat 1 jaar normaal is, maar een half jaar voelt al lang ik slik puur mama van vsm, die zijn ook bedoeld voor als je zwanger wilt worden. Daarnaast heb ik 1 maand teunisbloemolie geslikt, voor een regelmatige cyclus. Deze slik ik nu weer want mijn cyclus was toen beter. Proberen kan geen kwaad toch? Oh ja, mijn vriend en ik hadden afgesproken dat ik niets zou zeggen bij een positieve ovutest. De vorige keren kon hij daarna niet klussen omdat hij t voelde als presteren onder druk. Nu heeft ie gister gevraagd hoe de test was, dus ik zei vet positief! Maar ja je raad t al: gister niet geklust! Zou vandaag te laat zijn?? De dag voor de positieve test wel geklust
Na een positieve test duurt het 24/48 uur dat je ei springt dus vanavond mischien nog ik had smorgens vroeg smiley en 15 uur erna geklust en binnen 16 uur na klussen me eisprong! overigens voor die tijd niet geklust en erna ook niet