Ik denk dat ik de innesteling heb gevoeld... Vannacht zo rond 1 uur een steek ter hoogte van mijn baarmoeder. Duurde nog geen 30 seconden maar ow wat deed het pijn!! Alles trok samen. Daarna wel een iets wat gevoelige buik. Gelijk 2 uur klaar wakker... nu duurt het wachtbankje altijd al lang maar deze keer word het gevoelsmatig nog langer denk
Spannend hè. Ik weet precies wat je bedoeld ik heb hem ook gevoeld in de maand dat k zwanger werd. Heb die pijn nooit eerder gevoeld al voel k elke maand mijn eisprong maar dit was veel anders.. bij mij werd k er in de ochtend wakker van, ik voelde een hele scherpe stekende pijn wat doortrok naar mijn rug en kon op dat moment ook niet bewegen. Die pijn duurde ong 10 minuutjes en daarna trok het weer weg. De week erop testte ik positief! Ik hoop voor jou dat het een goed teken is.
Ja! Volgens mij heb ik het ook gevoeld.. Gisterenmiddag, 7DO.. Echt iets van 2 uur lang, hele rommelige onderbuik gehad en kon ook niet meer op mijn buik liggen van de pijn.. Het was ZO gevoelig! Leek net alsof ik zwaar ongesteld zou worden, maar dat gebeurde niet Momenteel nergens last van.. 8DPO
Zeker spannend! Tijd kan niet snel genoeg gaan hihi. Jammer dat het een miskraam is geworden daenerys Hoop dat het snel raak is bij je! Jeej monic ik zal voor je duimen! We lopen zowat gelijk ik heb nu ook nergens meer last van en zit op 7DPO.