ik heb nooit een even donkere streep gehad en wel eisprong ( via echo en pregnyl dus 100%zeker) bij niet iedereen word hij even donker als de teststreep. ik zou zeggen lekker klussen om de dag en test nog even door. dan weet je voor de volgende keer hoe en wat!
Goed advies. Ze vraagt alleen niet of ze haar eisprong al gaat krijgen omdat het bij haar anders werkt, maar of de test al positief is. En dat is hij niet. Het is inderdaad wel mogelijk, zoals MissDonna zegt dat je nooit positieve testen hebt en wel een eisprong krijgt.
Deze is zeker nog niet positief. Dan worden ze minstens net zo donker als de controlestreep maar die van mij zijn altijd nog veel donkerder als ik m'n piek heb
De controlelijn is al niet heel erg donker, en bij je tweede test is het testlijntje wel bijna even donker. Ik denk dat ie eraan zit te komen. Gewoon door blijven testen, als ie dan weer lichter wordt weet je dat je de piek hebt gehad. Ik vroeg het bij mij in november ook af of ik nou een piek had, vond het niet extreem donker, maar had toch echt een eisprong en nu zelfs zwanger!
Mijn testen worden ook niet heel donker. 2e test zou bij mij zo goed als positief zijn. En weet zeker dat ze bij mij kloppen.
Zou het zoiezo alvast gezellig maken wanneer er een streepje komt. Dan ligt er al een voorraad klaar mocht je je de echte piek missen. Het kan heel goed dat je piek tussen 2 testen inzit en je dus geen knaller ziet
Dit is die van vandaag dus die van gisteren was positief bij mij. Klopt ook met hoe ver ik ben in mijn cyclus. Is mijn ei dan nu gesprongen of heeft klussen nu nog zin??
Je ei springt normaal gezien 24-36 uur na de positieve test en blijft dan nog ca 24 uur leven toch? Ik zou zeggen, veel plezier!