Positieve ovulatietest of toch niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sanne24, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb even een vraagje. Ik heb vanmiddag een ovulatietest gedaan van testjezelf.nu waar wel een streepje zichtbaar is, maar dat streepje is lichter dan de controlestreep.
    Ik heb vervolgens ook nog een ClearBlue test gedaan en die gaf een smiley :)..
    Dus nu vraag ik mij af of de andere test ook positief is? Ik hoor graag jullie mening:)...Alvast mijn dank daarvoor!

Groetjes Sanne

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    mmmm ik vind hem niet echt positief
    waneer heb je hem gedaan?
    heb vanmorgen ook ene gedaan om half 11
    hier is mijn resultaat de bovenste is van gisteren aaf en de onderste vanmorgen

3. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Deze is zeker niet positief, maar wel vreemd dat die van cb wel positief is.
    Heb je dit merk vaker gebruikt? Dan weet je of ze betrouwbaar zijn.

4. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Ik heb ze 1 keer eerder gebruikt en toen heb ik mijn ei niet gevonden..Ga morgen nog een keer testen, maar sowieso maar klussen:)! Dank je voor jullie reacties.

5. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik zou van de digitale uitgaan! Deze zou ik in elk geval niet als positief beschouwen...maar ik ken deze niet. Ik gebruik altijd de dipsticks van Sensitest.

6. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Deze ziet er inderdaad niet positief uit. Ik ga daarom voor de zekerheid ook gewoon uit van die van Clearblue. We hebben vannacht ook nog even ''geklust'':)! Ik ga straks nog wel gewoon een ovulatietest doen van testjezelf.nu, omdat ik gewoon wil zien wat die test doet vandaag:D...

7. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Net weer getest. Hieronder kunnen jullie de foto zien. Het streepje is nu weer veel minder duidelijk. Kan dat ook nadat de eisprong is geweest? Ik heb ook weer getest met de Clearblue en die gaf nu weer negatief aan. Ik ga er dan ook vanuit dat vandaag mijn eisprong is gelet op de Clearblue test en gelet op het feit dat ook de testjezelf.nu test vandaag weer lichter is. Hoe denken jullie er over? Denken jullie ook dat gister mijn LH-piek was en dat dan vandaag mijn eisprong is?

Alvast mijn dank voor jullie reacties.

Groetjes Sanne

8. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ja, ik denk dat je piek geweest is! De clearblue is erg betrouwbaar. Als ik jou was zou ik deze testen van testjezelf niet meer kopen.
    Hopelijk over 2 weken een mooie zwangerschapstest! :D

9. sanne24

sanne24 Niet meer actief

@marije1980: Ik ga er ook vanuit dat de clearblue klopt! Nog maar even een paar dagen door ''klussen'' en dan wachten:D..Voor de volgende ronde ga ik dan dipsticks kopen, omdat ik daar toch wel positieve verhalen over lees (hopelijk is dat niet nodig natuurlijk)!

10. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Clear blue is betrouwbaar!!!!
    Dus geloof die test maar gewoon!

Deel Deze Pagina