Hoi meiden, ik heb vandaag deze ovulatietest gedaan (tijdens het werk, heel handig...). Ik dacht dat hij niet positief is, maar ik twijfel toch nog een beetje. Voor mij is dit helemaal nieuw, omdat ik vanwege ivf normaal gesproken follikelmetingen krijg. Maar vanwege een ma moet ik deze maand een ronde van terugplaatsingen overslaan. Ik ben dus niet helemaal thuis in ovulatietesten. De test is opgedroogd btw
Of dit is je piek. Of hij komt morgen. Je zit er denk ik tegenaan! Ik zou nog even doortesten om zeker te zijn dat jehem echt hebt gevonden.
Bedankt voor je snelle reactie! Die van vanavond is iets lichter, maar ik had gelezen dat dat ook iets met het tijdstip te maken kan hebben, ook al had ik weinig gedronken. Vanavond toch maar manlief aan het werk zetten voor de zekerheid
Ik vind hem ook best donker. Ik zou er voor de zekerheid gewoon gebruik van maken en ook door testen.
Ikzelf vind hem niet positief. Hij is stukje lichter dan de controle streep.. ff door testen nog, als je niet donkerder test was dit wel je piek (mensen hebben niet altijd even donkere strepen)
Bij mij werd action ook nooit zo donker , dus zou best je piek kunnen zijn. Sowieso gezellig maken thuis de komende dagen
Bedankt voor alle reacties! Aan de lichter wordende streepjes van vandaag te zien, denk ik inderdaad dat gisteren de piek is geweest. Op de echo van 1,5 week geleden om te kijken of ik schoon was na de miskraam, was een follikel van 12 mm te zien. En nu het bloeden eind vorige week stopte zou het qua timing wel kunnen kloppen dat die daarna verder is gaan groeien.