Hoi hoi. Ik was ervan overtuigd dat 19novemver mijn NOD was. Ik heb daarom vanochtend een test gedaan. Deze was negatief. Ik merkte bij het afvegen dat ik wat bloedverlies had. Dat kan 2 dingen betekenen. Of ik word ongesteld of het was een innestelingsbloeding. Vooralsnog ben ik niet ongesteld. ( wie weet morgen ) Maar als ik even op de zaken vooruit loop en het was wel een innestelingsbloeding, wanneer kan ik dan opnieuw gaan testen?
Waarom was je er van overtuigd dat je nod de 19e zou zijn? Je weet ook dat een innestelingsbloeding bijna niet voorkomt? Mocht het wel zo zijn dan zou ik sowieso pas over 7 dagen testen.
2-3 dagen na de innesteling kan je test heel licht posi zijn. Maar idd waarom overtuigd van de 19e als nod? Kan je daar wat meer info over geven alszijnde dag eisprong, lengte vorige cycli en huidige cd? Ps dit is pas je 2e ronde schrijf je. Ben je dus nog maar 2 maanden gestopt met de pil oid? Want een hormoonvolle cyclus (pil, mirena etc) kan je niet vergelijken met een hormoonloze cyclus