Stel .... stel dat de test nu reageert op hcg. Dan zou ze op dag 14 haar ei hebben gehad. Vandaag op 5 dpo zitten. Dan kan hij nooit reageren op hcg want dan zou de innesteling op 3 dpo hebben plaatsgevonden. Als hij nu reageert op hcg moet ze langer zwanger zijn, maar dan is het raar dat de testen tussen dag 12 en nu weer lichter waren. Dan zouden die ook moeten knallen. Ik verwacht echt dat je ei nu pas aankomt. Mede vanwege je vruchtbaar slijm en de krampjes (groeipijn). Ps een zwtest zou ik niet doen. Deze reageert ook op lh en dus weet je nog niks. Ik zou gewoon morgen en overmorgen nogmaals een ovu test doen. Zwakt hij af dan was het toch weer je lh piek Blijft hij de komende 2 dagen nog zo knal als nu, dan idd een zwtest doen en deze de dagen daarna blijven doen om te kijken of er een oploop is.
Nog steeds positief, maar al wel iets lichter dan gisteren. Morgen (of vanavond) moet hij weer gaan aflopen als het je lh piek is. Test je wel met de 2e-3e urine? En niet met je eerste urine?
Hij is inderdaad nog steeds positief. Morgenmiddag nog eens testen. Als hij reageert op een LH piek dan moet hij morgen lichter zijn. Heb je het wel al voor de zekerheid gezellig gemaakt?
Ja dat wel daar zal het niet aan liggen deze maand. Maar de kwaliteit van mijn man is niet zo goed na zijn hersteloperatie dus het is afwachten . We zitten nu in ronde 4.
ik lees even mee heb namelijk hetzelfde dag 19 een positieve test voor mij doen dan ... en nu stresss hahaha