@ Ytest: zo zat ik dus zelf ook al te denken. Doe nog wel een testje vandaag, en verwacht dus echt dat die nu wel lichter zal zijn... als dat zo is stop ik met testen.
Is niet vreemd hoor zolang een positieve test. Je ei springt 24 tot 48 na positieve test, LH moet ook weer afnemen. Je testen zijn positief, dus inderdaad goed klussen.
En test van vandaag is inderdaad weer lichter, ik heb straks nog een klusafspraak! haha! En dan op de wachtbank...
Ik hoop voor mij niet ,want ik ga zondag op vakantie... wel vervelend dat mijn NOD in de vakantie valt. Wil zo graag eens even twee weken alles loslaten. eigenlijk.
Waxientje, Mij is verteld dat juist het los laten alles wat luchtiger maakt.. En geniet echt van je vakantie.. soms denk ik echt dat het tussen mijn oren zit..
Mmm... nod tijdens je vakantie is niet leuk nee... De mijn zou in princiepe precies vallen in weekje Turkije Tenzij mijn posi ovutest niet vals was dan heb ik mijn nod een week eerder als anders. Maarja, ik weet nu helemaal niets. Ik heb nog 1 ovutest en ben eigenlijk van plan er geen meer te kopen. Amper nog getempt deze ronde want ik was ongi én had buikgriep. Deze maand is het echt maar afwachten hier.